{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Bilradio Opel Vectra C fra 2002 {{forumTopicSubject}}

Har brug for hjælp.

Har overtaget en Opel Vectra C fra 2002. Uden radio. Min fader købte en ældre radio fra samme model, der skulle passe. Det gør den også men er kodet. Afventer svar fra Opel forhandler om de kan skaffe koden.

Men lagre disse radio info fra det kørertøj de oprindeligt sad i eller kan jeg godt få noget ud den? Der er vedlagt billede af radio.

Jeg har forsøgt at finde den rigtige adapter for at isætte en nyere radio med Bluetooth, uden held. Og spurgt mange til råds, uden held, så hvis du har en Opel Vectra fra samme periode og fået indsat nyere radio, hører jeg gerne hvad du gjorde.

Tak

/Kirstine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilradio Opel Vectra C fra 2002
  • #1   8. jun 2023 Du skal bruge den kode som står på Carpass dvs. oprindelig bil.

(Den der ser også ud så det er som kan kodes via knapper på radio)

Kan godt være Opel kan hjælpe ud fra nummer på den (hvis de altså vil)

• #2   9. jun 2023 Opel har svaret de ikke kan fremskaffe koden og den oprindelige bil har jeg ikke adgang til, så med mindre, det er muligt at få koden et andet sted fra, så tyder det på den ikke har nogen funktion.

• #3   9. jun 2023 Så har du en papirvægt…

Kan godt være nogle kan udlæse koden, men har intet kendskab til hvem og hvor.

• #4   9. jun 2023 Det er helt åndssvagt lavet på de Opeler der. Man skal sådan "afkode" den inden den tages ud af den gamle bil og så derefter "kode" den til den nye den skal i. Sådan er det med alt elektronikken i den. Det samme med speedometer osv. Virkelig et underligt system.

• #5   10. jun 2023 #4

Lige den der radio, er med 4 ciffer kode, som står på carpass, som ikke kan ændret… så den er ikke kodet til bilen.

• #6   12. jun 2023 Jeg kan nemt hjælpe dig i mål med at få en ny uoriginal radio med bluetooth, carplay eller hvad du nu har behov for smiley

Smid mig evt. en mail på:
    shop@streetaudio.dk

Kommentér på:
Bilradio Opel Vectra C fra 2002

Annonce