RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt bilanlæg
  • #1   15. jun 2023 Du er nok nød til at finde ud af hvor mange penge du har til projektet

Mvh
    Allan

• #2   15. jun 2023 Fandt nogle gode højtaler til 400kr stk på rabat
    Det jo så 4 så 1600kr til alle døre, men kan godt bevæge mig op på 2500-3000

• #3   16. jun 2023 At starte med at opgradere de eksisterende højtalere er et rigtigt godt udgangspunkt. Det giver en bedre og noget dybere lydoplevelse.

Og så er en aktiv sub måske det næste skridt, da sådan en kan løfte lyden op på et markant bedre og dybere niveau.

Og det er en løsning der ligger inden for dit budget.

• #4   16. jun 2023 Overvej en Helix enhed som https://carfreaks.dk/collections/audi-a3-8v
    Det spiller fremragende sammen med de eksisterende højttalere.
    Der er jo ikke en masse plads til opgraderede højttalere i din bil.

• #5   16. jun 2023 Ville helst gerne beholde reservehjul, og det kan man ikke med den helix enhed dsv?????
    Men jeg er lidt i tvivl om bilens forstærker kan trække større/bedre højtalere?

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.898
    #6   16. jun 2023 Det kan spille, men vil klart spille tusind gange bedre med mere effekt. Forestil dig at din standard radio er en en gammel polo 1.0 med 50hk som trækker en autotrailer med en stor chevy v8 pickup på trailer. Den skal virkelig kæmpe, men flytter man chevy foran trailer og polo på trailer så er du flyvende i forhold til. For lidt effekt er den største årsag til ødelagte højtalere, jo mere power jo mindre skal det arbejde for at trække det.

• #7   16. jun 2023 Har brugt et HELIX MATCH PLUG & PLAY i mine sidste par biler, og synes klart det gør en kæmpe forskel med standard højtaler, i en passat 3b og en touran smiley

• #8   16. jun 2023 Hvis du skifter højtalere så vær opmærksom på du kommer til at mangle bund i musikken

Jeg ville smide en sub i. En lille forstærker med en sub i kasse og så et speakon stik så kan du klikke sub'en ud nemt hvis du skal havde en masse med.
    Der efter ville jeg dæmpe bilen korrekt.
    Højtalere ville være det sidste. Jeg ville smide en forstærker på først.
    Hvis der ikke må fylde noget og stadig skal kunne noget så ville jeg overveje

https://www.hilmars-audio.dk/shop/axton-a601-digital-11935p.html

https://www.hilmars-audio.dk/shop/mtx-rt12dv-12-4661p.html

Det er 3500kr og hvis du skriver til ham så laver han et let montering kit med 20kvarat strøm kit og Highlevelnindput hvor den tager dine højtalere kabler bag radioen. Ned til tin forstærker og tilbage til original ledningsnet bag radioen go så bruger du Chanel 5/6 bridge koblet til sub'en. Du ender nok ish 4500kr ialt. Men skriv til ham eller ring

• #9   17. jun 2023 Du har fundet et sæt gode højttalere for 400kr?? Der er noget i det du skriver der ikke giver mening... hvem sælger et godt komponentsæt til foran i bilen til 400 kr? (fordi man bruger ikke COAX foran i bilen)
    Måske du burde tage en snak med en kompetent forhandler, fordi du er ved at spilde dine penge nu, ved at stirre dig blind på "Billigt" I stedet for GODT...

• #10   17. jun 2023 Du får ikke noget godt ud af at købe nye højttalere uden en forstærker + sub.
    Herfor foreslår flere Helix løsningen, det er både forstærker og bas i en enhed.
    Med en sådan spiller selv et OEM Vag anlæg altså ganske fremragende.
    Havde det i en tidligere Octavia, og det spillede faktisk bedre end det anlæg der var i min senere Superb. Det var endda med Skodas dyre “Canton” system der skulle kunne en masse.
    I dag er det blot generelt sådant, at folk vil spille højt komprimerede MP3 filer etc. eller streame fra diverse tjenester i tvivlsom opløsning.
    Det kommer der ofte ikke særlig fed lyd ud af.
    Men det er sådant at det er gået, savner ofte at høre en vinyl på mit gamle Harman Kardon forstærker med kæmpe store B & W højttalere. Men her var fruen enig i, at der ikke var plads i stuen. Det er nok også godt nok når hun hører Burhan G og hvad rædsler der spilles.

Få en som Cody til at hjælpe med et forslag, eller ender du med at hælde penge ud af vinduet. Han ved nemlig godt hvad han snakker om, han laver jo det til dagligt.

• #11   24. jun 2023 Hejsa
    Tak for hjælpen, jeg er sku endt med at prøve sådan et helix system
    smiley

• #12   24. jun 2023 hvordan går det så ? ??

• #13   24. jun 2023 Det tænker jeg du bliver glad for, spiller fremragende uden at man skal rydde hele bagage rummet. Husk den med at dårlig kvalitet streaming ødelægger lyden.

Kommentér på:
Nyt bilanlæg

Annonce