{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota højtaller
  • #1   8. jul 2023 de fleste er 30-50 watt men er lavet af pap sætter du en anden i af kvalitet ville du få en bedre lyd du monter jo nok ikke en forstærker i bilen og klipper ledninger til højtalere for at forbinde dem til forstærker alligevel

• #2   8. jul 2023 Original højttalerne i de fleste biler (Uden premium anlæg) Er ikke rated til mere end de 15-20 watt... Fordi din radio vil ikke levere mere end 12-15 watt rms pr kanal alligevel... Så at sætte kraftigere højttalere i vil ikke hjælpe det store på at spille højere da du stadig ikke får mere effekt ud af det... Husk at watt på højttalere kun fortæller hvad de kan TÅLE... Har intet at gøre med hvad de leverer da de ikke leverer watt..

• #3   8. jul 2023 Nå for søren. Jeg regnede med at få mere ud af stærkere højtaller

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.896
    #4   8. jul 2023 Watt på dine højtalere er fuldstændig ligegyldigt. Du skal finde nogen med høj følsomhed hvis du ikke skifter din radio samtidig...

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #5   8. jul 2023 Jeg slog c1/107/aygo 2010 op, og der kommer der billeder frem af org udstyrede højtalere...
    Instrumentbord - 13,3watt
    Fordøre - 15watt
    Bagdøre - 12watt.

Men husk at de tal er som Cody skiver hvad de kan tåle. Og det er med garanti mere end hvad den org radio kan levere

• Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

Følgere: 22 Svar: 159
    #6   9. jul 2023 Lad være med at finde højtalere som er kraftigere. (Dvs. lavere end 4 Ohm). Det får din radioforstærker del til at brænde af.
    Du vil blive chokeret hvad et org. toyota radio koster. smiley
    Gå efter bedre lyd i stedet for, ikke styrke. Det er jo en lille bil "vi" har. smiley
    https://www.danskautoudstyr.dk/shop/7-hoejttalere/2043-audison-hoejtalersaet-til-citroen-c1-peugeot-108-og-toyota-aygo/

• #7   10. jul 2023 #6

Jeg er selv Audison forhandler og ville aldrig anbefale det sæt der... Aldrig anbefale et Coax sæt til fordørene...

• #8   10. jul 2023 Overvej at skifte radioen, det er lige til med en anden ramme.
    Gjorde det selv i fruens dengang Aygo, det var blot en simpel Pioneer 1 din med BT osv.
    Spillede ganske fint med de originale højttalere endda.
    Den havde også DAB, men det fungerede ikke ret godt, sikkert på grund af at antenne ikke var god nok.
    Radio i en sådan gammel gryde har ingen anden funktion end “radio” så man mister ikke noget funktionalitet.
    Er sikker på at Cody kan hjælpe dig i mål, hvis du lige rækker ud til ham.

• #9   10. jul 2023 Ok tak for hjælpen. Det er min knægts bil. Og som vil have noget højere musik på hehe. Jeg sagde også til ham at han skal skifte radion ud og smide en forstærker med bas box i

• #10   10. jul 2023 Tag og send Cody en besked og lad ham foreslå noget.

Kommentér på:
Toyota højtaller

Annonce