{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

mathilde P
mathilde P
Tilmeldt:
20. aug 2023
Emner: 1

Radio/ledninger/anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skriver fordi i min bil er der Android radio (XM-2DA801 XOMAX) hvor jeg skal have tilkoblet ledningerne til anlæget men jeg mangler et Rca output i min radio kan dog bare ikke finde det nogen steder herhjemme håber på nogle kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Radio/ledninger/anlæg
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.890
    #1   20. aug 2023 Så køber du bare en High/low konverter. Den sættes til dine højtaler udgange i radio og laver dem om til rca udgange....Det kunne evt være denne, eller en anden....De findes i forskellige prisklasser og kvaliteter....

    https://www.carsound.dk/connection-sli42

    Eller du må bestille det kabel fra udlandet....Nok ikke den helt store chance for at finde det i dk...


  • #2   24. aug 2023 Da jeg ikke lige kender nogle der gør sig i lavkvalitets kinaskrald radioer der ikke er pengene værd, Så er løsningen nok som kompressor siger, at bruge en high-low converter eller købe i udlandet... (Altså du har jo allerede valgt at smide dine penge efter kinaskrald i udlandet, så hvorfor ikke fortsætte stilen... Der er sgu da heller ingen grund til at lave noget i bilen der lyder godt jo)

Kommentér på:
Radio/ledninger/anlæg

Annonce