{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Justering af Hertz ML Power 4 forstærker {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Har monteret en Hertz Mille ML Power 4 forstærker samt to sæt Hertz MLK165.3 komponentsæt i både for og bagdøre.
Synes dog ikke jeg kan få det til at spille ret godt, specielt mht bassen.
Diskantenspiller luftig og lækker men det er ikke nogen punch i bassen.
Har prøvet lidt forskelligt mht indstilling af forstærker men er ikke imponeret. Kan dig sagtens være mig der gør noget forkert da jeg ikke er en haj ril den slags ??
Har vedhæftet et billede af forstærkeren hvis det er til nogen form for hjælp. Håber på lidt ideer fra folk herinde.
På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Justering af Hertz ML Power 4 forstærker
  • #1   25. jul Level er skruet helt ned på begge kanaler. Du kan starte der. Det næste er om radioen har en funktion hvor man kan tænde og slukke for subwoofer? I så fald skal denne være tændt. Jeg havde en JVC førhen der ikke havde muligheden og heller ikke en decideret udgang til sub. Købte senere en Pioneer som har og så kom der dælme lyd i subben.

    De ting ville jeg tjekke først, men start lige med at skrue op for Level til venstre på billedet smiley


  • #2   28. jul Har du dæmpet bilen? Manglende punchy bass fra komponentsæt bunder ofte i resonanser fra dørene der modfaser bassen...

    hvordan er din montering generelt? Er der helt afskærmet fra højttalernes forside til bagside?

    Det sidste du gør er at begynde at skrue op for level... (Aldrig har jeg set så elendigt et råd)


  • Per T
    Per T Tilmeldt:
    aug 2016

    Svar: 53
    #3   30. jul Tag en ferietur til DrBoom i Köln og få anlægget justeret ordentligt ind

  • #4   30. jul Har du kontrolleret at faserne ikke er vendt forkert.
    Det fik jeg gjort engang og det spillede frygteligt. Så vendte jeg plus og minus og så kom bassen.


Kommentér på:
Justering af Hertz ML Power 4 forstærker

Annonce