{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Bass {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg har døjet med mine orginale dørhøjtalerne skruer ned når de bliver skruet højt op for, efterfølgende har jeg monteret Bass og det virker total det samme så bassen spiller konstant når det lavt men når man skruer højere op bliver det sårn noget on off, alt efter hvor meget man skruer op for bassen i bilens radio? Kan det være safe mode eller lign der beskytter orginal højtaler? Hvad kan man gøre? Montere forstærker og dørhøjtaler så de kører over seperat forstærker og ik bilens?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bass
  • Klavs
    Klavs Tilmeldt:
    sep 2023

    Svar: 11
    #1   1. sep Det kan være udgangstrin i autoradioen der lukker ned termisk.

    Det kan være autoradioens forstærker der begrænser udgangsspænding pga. overstyring (klipning)

    Nogle autohøjttalere har indbygget termosikring, som kan være aktiveret af flere årsager.

    Nogle autoradioer har bilhastighedsstyret volumenkontrol.

    ...


  • #2   2. sep Tak for svar Klavs

    Hvad kan man gøre ved det? Montere seperat forstærker til 4x nye dørhøjtaler og en diskant? Det en polo 6r fra 2017


  • #3   2. sep Smid en besked til Hilmarsaudio.dk.
    En Axton DSP forstærker vil helt sikkert hjælpe. Med mindre der er et brud på en ledning det er plug'n'play med det rette kabel. Har set selv i min citroen. Som bonus har


  • Klavs
    Klavs Tilmeldt:
    sep 2023

    Svar: 11
    #4   3. sep #2,

    Jeg kan foreslå at fejlsøge inden der bare bevidstløst udskiftes og installeres nyt.

    De originale Philips-højttalere i 6R er under al kritik.

    * Test højttalerne med en hvilken som helst ekstern forstærker - den fra stuen, Pc-højttalerne eller lignende.
    * Test autoradioens forstærker med et hvilket som helst andet sæt højttalere, f.eks. dem fra stuen, eller PC-højttalerne.
    * Test ledninger og stik i Polo'en. Kan eventuelt gøres med højttalerne og forstærkeren fra stuen eller PC'en.

    smiley


Kommentér på:
Bass

Annonce