{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
274 visninger | Oprettet:

Problemer med "medielyd" {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen håber i kan hjælpe

Jeg har en Nissan sunny fra 94 med regnummer: Pt37127. Tidligere ejer har sat ny radio i med bluetooth osv. Den virker og der er bare et enkelt problem (Udover den godt kunne bruge nye højtalere??)

Nemlig at når jeg tænder bilen forbinder Bluetooth og det hele med det samme til min telefon. Men for at jeg kan få musik i radioen skal jeg HVERGANG jeg tænder bilen gå ind i mine bluetooth indstillinger og så tænde og slukke for "medielyd" og så virker det. Nogen som har oplevet det samme? Telefon opkald virker gennem radioen uden at gøre noget det er kun musik som kræver det ekstra step og det er bundtræls. Ved kun at det er en jvc radio ingen ide om hvilken af dem det er og har ik lige haft hæld med at få den ud for at kigge på bagsiden. Har vedhæftet et billede af forsiden af radioen måske nogen kan genkende den. Kærestens iPhone forbinder med det samme og kan også spille musik uden og skulle ind i indstillingerne og ændre noget. Ved ik om det måske bare er min telefon som ik kan snakke ordentligt sammen med radioen men det er selvfølgelig også en mulighed.

Min telefon er en OnePlus Nord 2t blot til info. Har også vedhæftet billede af indstillingerne på min telefon i tilfælde af det hjælper med noget

Kan kun vedhæfte et billede så ser lige om jeg kan få dem lagt ind i kommentarfeltet

Undskyld det lange skriv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med "medielyd"
Kommentér på:
Problemer med "medielyd"

Annonce