{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.460 visninger | Oprettet:

Marco L
Marco L
Tilmeldt:
25. mar 2004
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2

Køb af PDA til navigation {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have købt en PDA til brug til navigation i bilen, men de fleste løsninger irriterer mig lidt. Specielt placering af PDA'en er sjældent noget der gøres særlig meget ud af. PDA'en skal være fast installeret i bilen (dvs. holderen skal, pda'en tager jeg af når jeg går fra bilen), og derfor skal det ikke være de der sugekop-holdere. Allerhelst skal det være en model-specifik holder der kan placeres i midterkonsollen. Og når jeg siger model-specifik, er det fordi der allerhelst skal være integreret strøm-stik i holderen - og hvad jeg kan finde, fåes det stortset kun til HP's modeller, hvilket ikke er sådan een jeg vil have (da der ikke fåes HP pda'er med inbygget gps-antenne - som fx Mio 168).

Ligeledes irriterer det mig, at jeg ikke kan finde nogen løsninger til hvordan man kan undgå at trække strøm fra 12v stikket inde i bilen. Er det ikke muligt at trække det direkte fra ledningsnettet et sted? Dog skal strømmen jo passere en lader/omformer for at blive korrekt tilpasser PDA'en.

Kan nogen kommer med anbefalinger, eller anbefale forretninger hvor de har et stort udvalg.

/Bellini


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af PDA til navigation
Kommentér på:
Køb af PDA til navigation

Annonce