{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Hjælp - clio - ledningsnet - HU {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er støt på et problem, jeg er ved at ska ha sat nyt audio i min nye clio, men det sgu ikke så let som i de andre gamle smadrer kasser jeg har haft.

Bagpå er der 3 "bokse" som sidder ind i radioen.

Den ene er blank og har 8 ledninger.

Den anden er sort og har 6 ledninger, hvoraf den ene er lidt tykkere end de andre.

Den tredje er gul og har 7 ledninger. Her er der i 2 af de i alt 6 rammer i boksen fyldt 2 stk. ledning ind i.

Radioen er både forbundet til en ratfjernbetjening og til et lille display der sidder andetsteds.

Nogle der selv kender til Clioen? eller bare ved noget om det, vil jeg være glad for hjælp.

Clioen er vist en 2007 ellers er det 2008. Og nej der står ikke noget om ledningsnettet i håndbogen, og ja jeg kender godt nummeret til forhandleren.

På forhånd tak

Kim

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - clio - ledningsnet - HU
  • #1   20. maj 2007 der var også 3 i min clio 2. men det var også fordi der var det display og ratbetjening. man kan få en adapter til anlægget så det stadig kan bruges. ellers kan man bare bruge de to af stikkene..

• #2   20. maj 2007 okay tak, det er ikke sådan du kan give en mere deltaljeret beskrivelse, af hvad de forskellige stik skulle/skal bruges til?

Kommentér på:
Hjælp - clio - ledningsnet - HU

Annonce