{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

Trække strøm til forstærker i Polo Hit {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Yes har nu i flere måneder haft en jbl forstærker og 2 stk boxter subs til at ligge og samle støv i bagagarummet uden at være slået til, da jeg ikke har fået taget mig sammen til at sætte det til.

Kigget lidt efter hvor dælen jeg lige skulle trække mit + kabel fra batt. til forstærkeren i bag og kan ikk lige finde noget sted umiddelbart? Kunne selvfølgelig bore et hul et eller andet sted, men må da være et sted det at til at trække?

Hvordan har i gjort det?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Kasper.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trække strøm til forstærker i Polo Hit
  • #1   24. maj 2007 hvor du fra i landet

lige hvor der er ander ledninger på vej ind i bilen i venster side under klappen der kan du føre dem igennem sammen med de ander......

• #2   24. maj 2007 Den skal gå ind ved rattet.. Der sidder tit sån en gummipakning hvor der også går andre ledninger ind.. Prik hul i den med en skarp genstand og så træk kablet igennem.. Så kommer det ud under dit rat..

• #3   24. maj 2007 bot hul, find en gummitylle (oring) og sætte i, så kan du trække det hvor du har lyst. bare husk at give hulle3t noget tectyl efter du har boret.
    - nemt og pænt

• #4   24. maj 2007 sguda en underlig kommentar Jesper...
    han kan da ligeså godt bruge den gummipakning som Tue beskriver...
    Det du beskriver der er da noget "klyt" og hjemmebikseri!
    hvorfor ikke lave det ordentligt når man er igang?!

• #5   24. maj 2007 Ok, det var i sku hurtige til smiley

Nå, nu er der en kammerat der har lånt bilen men må da lige prøve at se om jeg kan finde det hul... Syntes bare jeg har ledt og ledt... og batt. sidder i modsatte side... men så må jeg vel bare tværs igennem motorrummet...

• #6   29. maj 2007 Ok, så fik jeg langt om længe trukket kablerne igennem... Det ligner jeg ved ikke hvad men ville bare ha dem trukket for at afprøve det...

MEN kommer ingen lyd smiley Tjekket manual og eftersom 'power LED' blinker kommer den med følgende fejl muligheder:

1) Spænding under 9 V ved batt. + terminal.
    2) DC spænding på forstærkerudgang.
    3) Kortslutning i HT kabel.

3'eren tror jeg godt jeg kan udelukke da jeg har prøvet at holde det hele adskilt så der i hvertfald ingen kortslutning er...

Nogen ideer?

Mvh Kasper

Kommentér på:
Trække strøm til forstærker i Polo Hit

Annonce