1.095 visninger
|
Oprettet:
Trække strøm til forstærker i Polo Hit {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Yes har nu i flere måneder haft en jbl forstærker og 2 stk boxter subs til at ligge og samle støv i bagagarummet uden at være slået til, da jeg ikke har fået taget mig sammen til at sætte det til.
Kigget lidt efter hvor dælen jeg lige skulle trække mit + kabel fra batt. til forstærkeren i bag og kan ikk lige finde noget sted umiddelbart? Kunne selvfølgelig bore et hul et eller andet sted, men må da være et sted det at til at trække?
Hvordan har i gjort det?
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh Kasper.
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 75 Biler: 9 Emner: 254 Svar: 2.359
lige hvor der er ander ledninger på vej ind i bilen i venster side under klappen der kan du føre dem igennem sammen med de ander......
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 38 Svar: 75
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 326
- nemt og pænt
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 403
han kan da ligeså godt bruge den gummipakning som Tue beskriver...
Det du beskriver der er da noget "klyt" og hjemmebikseri!
hvorfor ikke lave det ordentligt når man er igang?!
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 114
Nå, nu er der en kammerat der har lånt bilen men må da lige prøve at se om jeg kan finde det hul... Syntes bare jeg har ledt og ledt... og batt. sidder i modsatte side... men så må jeg vel bare tværs igennem motorrummet...
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 114
MEN kommer ingen lyd Tjekket manual og eftersom 'power LED' blinker kommer den med følgende fejl muligheder:
1) Spænding under 9 V ved batt. + terminal.
2) DC spænding på forstærkerudgang.
3) Kortslutning i HT kabel.
3'eren tror jeg godt jeg kan udelukke da jeg har prøvet at holde det hele adskilt så der i hvertfald ingen kortslutning er...
Nogen ideer?
Mvh Kasper
Trække strøm til forstærker i Polo Hit