{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

M P
M P
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 277

VDO Dayton front spiller ik :S {{forumTopicSubject}}

Ja altså med mit gamle headunit (Clarion) så spiller alt fint...alle højtalere og forstærker osv.
men når jeg sætter den VDO dayton i så er det kun subben der spiller :S Hvordan i alverden kan det være? Fronthøjtalerne går jo stadig ind via ISO stikket ? og i installation menuen kommer der kun sådan en åndsvag lyd ud af de højtalere den har forbindelse til og det er jo kun subberne...

så kan den slet ikke modtage højtaler via ISO stik eller hvordan hænger det sammen? er ikke så klog på det her så begrænset med info da jeg ikke ved hvad i skal have af info for fejlsøgning smiley

Så spørg endelig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VDO Dayton front spiller ik :S
  • #1   28. maj 2007 De er jo tilsluttet via iso stikket til de indgange der hedder left front right front

• #2   29. maj 2007 og nu har jeg så hørt diverse mennesker inkl. en flymekaniker elektriker... og de sagde samtlige at det sad som det skulle så det måtte være noget indvendigt i den... men da de 2 phono udgange virker som de skal kan det næsten ikke være den indbyggede forstærker... så nogle der har nogle råd til hvad jeg så skal gøre? skilde den ad og se om der sidder en løs forbindelse eller hvem skal jeg opsøge ?

Kommentér på:
VDO Dayton front spiller ik :S

Annonce