{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kig lige :) hjælp til forstærker
  • GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650
    #1   7. jun 2007 Ja det ser da meget rigtigt ud med RMS watt'ene - hvis det var bruttowatt havde der nok stået 4x400watt og 2 x800

• #2   7. jun 2007 okay , måske et dumt spørgsmål , men jeg har købt et sæt 6*9 JBL og en sub fra JBL , kan jeg godt kører det ? uden at tilslut højtalere til de andre kanaler eller hva kalder dem , da jeg ikk har andre højtalere ? altså bare ha nogen udgang til højtaler fri , ?

• #3   7. jun 2007 okay tak for hjælpen , godt det ikk er mig der skal sæt det i , for det forstår jeg nul af smiley men det burde ku lade sig gøre ?

• #4   7. jun 2007 Den er rigtig fin og ved JARI er der rigtig god support at få.. de ved hvad de sælger, har kun godt at sige om dem... tag evt. til Holstebro og snak med Martin - han er fin :o))

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650
    #5   7. jun 2007 ja et komponent foran vil spille godt... og så konfigurer det så de forreste spiller højest... Du sidder forhåbentlig heller ikk med ryggen til højtalerne derhjemme smiley

• #6   7. jun 2007 Personligt kunne jeg aldrig finde på at købe så¨dan en jari ting, de er bygget alt for billigt og kvalliteten er ikke noget at råbe hurra for, så heller købe noget kval der er brugt, jeg er elektronikfagtekniker og har reppet mange forstærkere og de billige er bare noget skrammel indvendigt!

Skal du bruge seks kanaler eller kan du nøjes med 4 for så har jeg en Alpine MRV-F540 som er noget bedre forstærker med fire kanaler.

• #7   7. jun 2007 Ja det var heller ikke en angreb på butikken, det var bare mere min holdning til billige forstærkere og som grund regl, ja så får man hva man betaler for.

Men ja Pyle er måske ikke det væreste men langt fra det bedste.

mvh Søren

Kommentér på:
kig lige :) hjælp til forstærker

Annonce