{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Anlæg slukker.. {{forumTopicSubject}}

Hej
igår aftes monterede jeg en brugt sony exm-302 forstærker (tror jeg nok det hedder) og en jbl 10" sub.
det spiller fint, når motoren ikke er startet,men man skal have tændning til før det vil starte. og når jeg så starter motoren, går anlægget ud, og displayet låser med den text der stod på. det vil overhovedet ikke tænde. lige før da jeg kørte en tur, blinkede jeg da jeg skulle svinge, og da blinke armen slog fra, gav det et lysglimt i hu'et og så kunne jeg tænde det igen.. det er den eneste gang jeg har haft det tændt mens jeg kørte..

har prøvet en af mine venners HU, g det gjorde det samme..

nogen der kan hjælpe? kan det være at det får for lidt strøm?

Hilsen Rasmus Svendsen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg slukker..
  • #1   16. jun 2007 lyder lidt som om det er samlet helt forkert...

bruger du tændings kabel på hu.... vis du gør dette prøv at tage den af har du remot til power antene tag den af og kun remote til forstærker køre du med 12 v rød ledning til rød 12 v i bilen ledningsnet så prøv at skift den til rød tilæ gul og gul til rød hjælper intet af dette prøv at tage en ny ledning fra betteri til hu og lige ledes en stel og prøv så igen hjælper dette heller ikke så er din kontersator i hu brændt af men sker meget sjældent... håber dette giver lidt svar...

Mvh Dennis Kulis

• #2   17. jun 2007 tak for svarene..
    prøver at rode lidt med det i eftermiddag smiley

Kommentér på:
Anlæg slukker..

Annonce