{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig ved ikke særlig meget...
  • #1   15. okt 2004 Det ser skam fint ud, men skift de Pyle højtalere ud, evt. med et sæt 6"x9" Pioneer til hattehylden, og så sæt komponentsættet i front.
    Pyle for en del kritik rundt omkring, og resten er jo OK, derfor rådet om et andet sæt som fx. Pioneer...
    Det vil lyde ok smiley

Mvh Ricky

• #2   15. okt 2004 hvad siger du så til dem her
    http://www.lookout.dk/?side=3&vare_id=3391&toplevel=3

• #3   15. okt 2004 eller hvad ville du foreslå af opsætning til omkring 5000 helst ikke mere... men skal stadig kunne spille godt...

• #4   15. okt 2004 De andre du linker til er også lidt for små til bag i bilen synes jeg..
    Der findes masser af muligheder for omkring 5000 kr, men du for langt mere for pengene hvis du handler i Tyskland fx..
    Overvej evt. at købe her:
    http://www.digitalo.de/index.php
    Der har jeg købt alt mit bilanlæg.
    Priserne er blandt de billigste i EU, De leverer lagervarer på din adresse inden for nogle dage (2-4).. Og det bedste af det hele, man kan bestille pr. efterkrav selvom man bor i lille Danmark.
    Og de har et kæmpe udvalg af bilanlæg, navigation, forstærkere, højtalere osv. og alt muligt andet elektronik smiley
    I forhold til fx. shopman.dk + diverse andre netbutikker, så sparer du en del penge + du får varene hurtigere!
    Jeg har aldrig haft problemer med defekte varer eller dårlig embalaring derfra.
    Og det er en dansker fra UPS der kommer med pakken, så det betyder ikke noget hvis man ikke behersker det tyske sprog... Hvilket jeg ikke gør smiley
    Jeg købte forøvrigt en JVC KD-DV5000 DVD-reciver + skærm og højtalere til bilen dernede sidst..

Mvh Ricky

• #5   15. okt 2004 Præcis den Pioneer Headunit du selv har fundet til 2800 kr. koster ca. 1300 kr. i den butik jeg linker til!!
    Og der kommer ikke moms, told eller noget oveni! Kun forsendelse (ca. 100-150 kr) alt efter køb og betalingsmåde smiley
    Så det er ikke småpenge man kan spare....

Ricky

• #6   15. okt 2004 fedt mand der vil jeg lige kigge lidt... hehe
    tak for hjælpen...

• #7   15. okt 2004 Det var så lidt.
    Priserne på siden skal bare ganges med ca. 7,45. Så har du prisen i danske kr..

Mvh Ricky

• #8   15. okt 2004 Kan også kun også kun anbefale Digitalo

• #9   15. okt 2004 Tror os lige jeg ska ind og kigge på den side når jeg får råd til og købe anlæg igen. De har den Pioneer med dobbelt front jeg godt vil have. til billige penge.

Kanon du lige kommer med den side. Tak ska du have herfra.

Kommentér på:
hjælp mig ved ikke særlig meget...

Annonce