{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Pludselig generator støj {{forumTopicSubject}}

Hey...

Var ved at undersøge hvorfor min ene 6x9 højtaler pludselig ikke spillede længere, så da jeg startede bilen igen var der mega meget generator støj på anlæget..

Det er det jeg synes er lidt mærkeligt, at det bare kommer sådan lige pludselig :S, Slukkede bilen lod anlægget kører startede den igen og så var det bare helt galt.

Alt dette kommer ud med at jeg ikke kan få den ene række terminaler til at spille brokoblet (front), på trods af at det har spillet? Har nok kørt med det i 1½ uges tid uden det mindste generator støj overhovedet..

Så jeg vil ikke mene det kan skyldes dårlig stel, eller at kablerne ligger forkert..

Så jeg vil lige høre hvad i tror dette kan skyldes? Jeg tror selv mest på at der er overgang i forstærkeren, men vil lige høres jeres mening?

Forstærkeren er en JBL GTO75.4

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pludselig generator støj
  • #1   18. aug 2007 Okæ så har jeg da lidt jeg kan støtte mig til hvis de ikke vil bytte forstærkeren, selvom jeg nu ikke tror det bliver noget problem..
    De vil jo nok starte med at påstå det er kablerne, men den holder altså ikke længere phonokablerne i dag er jo ved at være så godt skærmet at du nærmest næsten kan køre dem i samme side som strømmen smiley

Men tak for oplysningen om forstærkeren

Kommentér på:
Pludselig generator støj

Annonce