{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

søger god monoblok og 6 kanals {{forumTopicSubject}}

Ska igang med den helt store omgang af ice i vinteren var planen men vil ha 2 nye forstærkere.. planen var 2 sæt kompo sæt foran og 6*9 bagved og 1 10" bass eller 2 10".. har kigget på noget audioson LRx1.1 http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=5212&pk=13 til min 1000 rms sub.. Og så en 6 kanals til mine RF komposæts og 6*9.. Men vil i bruge 6 kanals eller en 4 kanals og så bare et komposæt foran istedet for 2?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger god monoblok og 6 kanals
  • #2   20. aug 2007 jeg ville gå efter 2 sæt compo hvis det var mig

• #3   20. aug 2007 Har allerede et 6*9 læggende så det vil jeg ik udskifte.. Men 2 compo sæt og 1 6*9?.. óg hvor køber man en god 6 kanals? : ) .. bare ikk over 5000 kr..

• #4   20. aug 2007 hej ville gå efter ét godt komposæt i fronten (evt. med 2 kickbasser, kan de fleste gode sæt indstilles til at klare), og så droppe 6x9 og det andet komposæt. Og så en god 2 kanals til at trække det komposæt (eventuelt også audison).
    Det er en rigtig fin forstærker du har fundet til sub, og de kan tit findes brugt til en rigtig god pris hvis du vil spare lidt der. Der skulle komme en lrx 1.2k her meget snart(er måske kommet, mener den var i kataloget da jeg modtog det), så burde du kunne smide 2 subs i hvis det er det du lyster.

• #5   21. aug 2007 Audison laver fine amps, der går du aldrig galt i byen, ...måske en A6 Helix, den spiller stjerne godt,..Jow ,der er masser af gode amps i den prisklasse !
    Men hvis det skal være inden for budgetet, er der rigtig fine alternativer.
    Et DESVÆRRE ikke så kendt mrk. herhjemme som hedder ETON ! De kom i år med en helt ny stribe amps som er rost til skyerne og så er de til at betale smiley
    Jeg har selv hørt systemet ved messe Sinsheim i april, og blev selv overrasket;)
    De laver bla. en 6kanal PA4506 som koster under 4k..og bla. et monotrin EC1200.1D til under 3k med rigtig smæk i !

http://www.etongmbh.de/

Kommentér på:
søger god monoblok og 6 kanals

Annonce