{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Data på Boxter Pro Eliminator 10"
  • #1   27. aug 2007
    2 stk. Pro Eliminator Subwoofer

--------------------------------------------------------------------------------

Sub 10", 500 Watt RMS, 2" Svingspole, Chrome chassis. 2 stk., Vægt 8,2 kg
    --------------------------------------------------------------------------------

Sub10 Betal for 1 stk. Få 2 stk.

DKK 799,00

Sub 12", 600 Watt RMS, 2" Svingspole, Chrome chassis. 2 stk., Vægt 8,8 kg

Sub12 Betal for 1 stk. Få 2 stk.

DKK 999,00

Sub 8", 400 Watt RMS, 2" Svingspole, Chrome chassis. 2 stk., Vægt 4,4 kg

Sub8 Betal for 1 stk. Få 2 stk.

DKK 599,00

| Se indkøbskurv |

• #2   27. aug 2007 Data så mener jeg til at bygge kabinet over smiley Det der har jeg skam også fundet på dansk auto hifi, men tak da smiley

• #3   27. aug 2007 okay iorden. smiley

• #4   27. aug 2007 Det jeg har fundet frem til siger 51L portet hvilket vil udnytte basserne 100% faktisk

• #5   27. aug 2007 Kender en der har en 12"

Sidder i et ca 35l portet kabinet......og den spiller fint

• #6   19. nov 2007 det er ikke så meget med at det spiller fint.. det kan det godt gøre alligevel selv om kassen ikke passer til bassen.. man kan lige så godt udnytte den bas så meget man kan til prisen..

Kommentér på:
Data på Boxter Pro Eliminator 10"

Annonce