{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Tynd Sub' eller std. sub (Pioneer) {{forumTopicSubject}}

Ohøj alle her i Bilgalleri (:

Jeg er ved at kigge på noget lydudstyr til min bil, og det skal ikke være i Thansen kvalitet som de fleste kender det. Derfor har jeg taget den beslutning at have et helt sæt i Pioneer fordi det er er design jeg kan lide og giver god lyd.

Spørgsmålet er:

Pioneer har lavet en subwoofer som er temmelig tynd ifht. almindelige subwoofere. Forhandlerne på nettet og Pioneers hjemmeside overbeviser mig om at de spiller mindst lige så godt som en alm. Pioneer subwoofer.
I der har hørt den, ifht. til en almindelig subwoofer, er det rigtigt eller skal jeg holde mig fra den tynde? Det er fordi jeg godt kan lide det koncept at jeg kan sætte baskassen længere ind og få mere plads i baggagerummet. Kvaliteten skal helst være den samme, eller bedre om muligt ;D

Det er denne jeg reffererer til: http://www.pioneer.dk/dk/products/25/130/201/TS-SW1041D/index.html

Hvis det ikke holder til det de lover, kan jeg så "nøjes" med denne her?

http://www.pioneer.dk/dk/products/archive/TS-W256C/index.html

Det jeg vil have er en bass der giver den rigtige lyd (Jeg hører mest techno såsom dance, hard dance, musik i stil med Trentemøller og rap musik) og så skal det være kvalitet. Håber I er med på hvad jeg mener selvom en sub kun giver de lave toner. Plus den skal også gerne kunne sparke lidt =) Det kan være jeg lyder nok som en der ikke er helt inde i det med lyd for det er jeg heller ikke smiley Dog vil jeg gerne lære en masse om det =)

Et andet spørgsmål er:

Kan jeg stole på webshoppen " www.avantix.dk" ?
Det er fordi jeg er utryg med at deres varer ikke kan købes med plastik kort og at de ikke vil give et vidst gebyr om året for at handle med kort og give et vidst gebyr for "e-handelsfondens" mærke.

Dog er siden rimelig proffesionelt lavet i følge min mening. Men kan jeg stole på den side?

Hilsen Dennis C.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tynd Sub' eller std. sub (Pioneer)
Kommentér på:
Tynd Sub' eller std. sub (Pioneer)

Annonce