{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Nicholas G
Nicholas G
Tilmeldt:
22. jun 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

GUIDE til installation!!! {{forumTopicSubject}}

Hey..
Nogen der ved, hvor man kan finde en guide hvor jeg kan lære lidt om at sætte et anlæg i en bil ?

Jeg har lige fået et anlæg af en ven, med 2 baghøjtalere, sub og forstærker..
Jeg har en Citroen Zx...

Nico


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GUIDE til installation!!!
  • #1   11. sep 2007 det er sq ikk særlig svært... hvis du har haft fysik i skolen, så er det stortset samme princip, men skla selv ikk sige hvor ananceret du vil have det

  • #2   11. sep 2007 http://www.autohifi.dk/ under monterings hjælp

  • #3   11. sep 2007 hvor i landet er du fra

  • Nicholas G
    Nicholas G Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   11. sep 2007 Jeg er fra Brøndby Strand..
    smiley


  • #5   11. sep 2007 så kom forbi mig en dag i bilxperten falkoneer alle 122,...2000 frederiksberg

  • Nicholas G
    Nicholas G Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   11. sep 2007 Den er jeg sgu næsten med på !!
    Fatter jo hat af det lort der står på autohifi´s hjemmeside !! Hvad dage er du der ?


  • #7   11. sep 2007 1. En stor (tyk ledning) fra batteri plus til plus på forstærker.

    2. en stor (tyk ledning) fra minus på forstærkeren, og til stel i bagagerummet (Denne ledning må ikke være længere end 0,5m), mange sætter den i det beslag man skruer selen fast i.

    3. en remote ledning, fra kl. 15 (en ledning hvor der kun er strøm på når der er tænding på bilen. Kan findes med en prøvelampe, plejer at være blå.) og den skal gå til remote på forstærkeren. (Sidder tit imellem plus og minus.)

    Jeg går ud fra det er en 3 eller 4 kanals forstærker?

    plus og minus fra den ene baghøjtaler til plus og minus på den ene højtalerudgang på forstærkeren.

    plus og minus fra den anden baghøjtaler til plus og minus på den anden højtalerudgang på forstærkeren.

    Plus og minus på subben til plus og minus til den tredie højtalerudgang på forstærkeren. (Se evt. om der er en "SUB-OUT".

    Spørg hvis du vil vide mere, det er rimelig simpelt.

    //Martin


Kommentér på:
GUIDE til installation!!!

Annonce