{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ground Zero
  • #1   23. okt 2007 tag en sluder med ham her.... han har styr på Ground Zero.......

• #2   23. okt 2007 som er?

• #3   23. okt 2007 ja tag lige en sludder med ham der...

ja du ved nok hvem? eller? nå nej....

• #4   23. okt 2007 det skulle være i den bedre ende, Carsound solgte en gang en del af det, jeg har selv haft en forstærker en gang, og den spillede rigtig god. men det er jo efter hånden ved at være mange år siden.

• #5   23. okt 2007 Fint mærke, men mest deres komponentsæt og subber der er noget værd. Ældre enheder er knap så gode. Ville ikke vælge GZ som eneste mærke i bilen smiley Men det er en smags sag. I modsætning til f.eks JBL kan GZ nemlig godt spille fint sammen med GZ amps smiley

• #6   24. okt 2007 White Stig--> hvad mener du med den udtalelse du kom med til sidst i indlæget ovenover?

• #7   24. okt 2007 Nick, det jeg skriver... Der kan vel ikke misforståes så forfærdelig meget. Min erfaring samt en del andres siger at JBL laver fine forstærkere og Subs, men sat sammen er de ikke en god kombination. Kan i flæng nævne mange andre mærker der gør det langt bedre med egne amps

• #8   24. okt 2007 tjae hvis det er rigtigt så synes jeg da det er MEGET mærkeligt at de vinder så mange konkurrencer i USA..... kunne godt tænke mig at se hvor "en del andre" skriver at de synes det spiller dårligt sammen ;o)

jeg har haft sat henholdsvis JBL, Audioson, HIFONICS, Pioneer samt Sinuslive til mine to JBL W12GTi MK II basser og af alle forstærkerne var det min JBL BPx 2200.1 der gav mest fast og præcis bas, og for det ikke skal være løgn var det også den som fik dem til at spille højest og med klarest lyd. jeg har prøvet mig frem til hvad der passede bedst til basserne. og efter lang tids søgen faldt valget endelig på den jeg har nu, altså en BPx 2200.1

så det du skriver der kan jeg overhovedet ikke følge....

og jeg ved jeg bestemt ikke er ene om den mening ;o)

• #9   24. okt 2007 Nick, det er jo så en sag mellem dem der har JBL og dem der ikke har. I mine øjne har jeg ikke set et eneste komplet JBL anlæg der har spillet rent/fyldigt eller klart. Normalt bliver bassen lidt mudret, diskanterne skriger lidt mere. Men mellemtone er rigtig fin. Det handler nok også om at mange kører med GTO-serien som i mine øjne er en elendig standard at sætte.

Så mange konkurrancer vinder JBL nu altså heller ikke. Du får det til at lyde som det eneste der findes er JBL. Sådan er landet jo ikke smiley Jeg ved godt GTI serien er ganske udemærket, men jeg vil personligt mene at andre forstærker blandt andet nogle af dem du selv nævner ville gøre et bedre job. Men så igen det har også en del at sige med opsætning/opbygning og indstilling.

Jeg ved jeg ikke er den eneste der siger at JBL er et "kedeligt" intet sigende mærke som ikke kan spille optimalt med egne amps. Prøv at spørg Zisser også smiley

• #10   24. okt 2007 Har selv GZ og er fuld ud tilfreds...

• #11   24. okt 2007 jeg snakker ikke om GTO serien, men om Power serien, altså dem hvor det bl.a. er crown som er med inde over.

jamen mine basser blev meget mere præcise med min JBL forstærker end de andre forstærkere. JBL har altid haft ry for deres diskanter skriger, men det er kun et indstillings spørgsmål. til gengæld holder de til MANGE flere tæsk end mange af de andre mærker i samme prisklasse....

jeg vil ikke mene at GTO serien er en elendig serie. prisen taget i betraktning er de faktisk ret interessante. og de følger med mange af konkurrenterne til samme pris.

jamen hvis de ikke vinder ret mange konkurrencer så synes jeg da du skal gå ind på team JBL's hjemmeside og se ;o) tro mig, de vinder MEGET ;o)

jamen mht Zisser har jeg skam tit haft den diskussion og tager den gerne igen. det er en smagssag og denne kan ikke diskuteres, men fleretallet kan lide mærket og det er bl.a. også derfor at mærket er så stort som det er..... det siger vist det hele..... om det så er flrertallet som har dårlig smag er jo så ikke til at vide... men jeg tvivler o)

jeg vil faktisk sige at de forstærkere jeg var mest skuffede over var Audiosons forstærkere. magen til kedelig lyd skal man godt lede længe efter... og der var ikke imponerende skrald på basserne.... den der nærmede sig JBL'en mest var faktisk Hifonics forstærkeren hvilken efter min mening var en rigtig fed forstærker.... men stadig ikke på højde med JBL'en... igen efter min egen mening....

• #12   24. okt 2007 Nick, vi bliver sikkert aldrig enige, men vi har nok samme holdninger overfor hvert sit mærke smiley

Jeg er fuldt tilfreds med min Hifonics serie og må indrømme jeg endnu ikke har hørt mere rentspillende anlæg til de penge. Pyt nu også med det. smiley Jeg er ved at købe Hifonics XXV Colossus forstærker til at trække mine nye Brutus subber. Og det glæder jeg mig faktisk til at høre.

Som du selv siger og jeg også er helt enig i så er det altid en smagssag. Men der er mange andre mærker der vinder lige så mange priser som JBL smiley

• #13   25. okt 2007 jamen jeg kan skam sagtens forstå at du er glad for din Hifonics serie. de laver fede forstærkere.

den hifonics forstærker jeg prøvede var en Hifonics BXi2006D, og den leverede bare ikke varen som min BPx 2200.1 gør det... den var ikke lige så kontrolleret samt lige så præcis. lydkvaliteten var skam rigtig god. men den yder jo dens maks effekt ved 1 ohm.. og ved en ohm er der ikke meget SQ tilbage...

her er det jo modsat med min JBL. for den yder de 2200 watt ved både 4, 2 og 1 ohm. så set ud fra SQ øjne er det en del bedre....

men igen. den Hifonics var en fed forstærker :o)

hvordan er lydkvaliteten forresten af de subs? for jeg har hørt dem et par gange og var bestemt ikke imponeret, men det kan være jeg har hørt dem i forkert kabinet med forkert tuning jo... :o)

ja der er sikkert mange andre mærker der vinder ligeså meget, men det gør jo ikke JBL's sejre mindre værd ;o)

• #14   25. okt 2007 Nick, min nuværende forstærker kan slet slet ikke trække dem, så har ikke fået lov at høre dem live. Jeg gider ej heller købe produkterne i Danmark da man betaler dem 3 gange i forhold til den pris jeg giver i tyskland.

I Danmark er BXi serien sjovt nok det bedste man kan få (det er så Brutus serien som du nok ved) men den er langt fra bedst. Du burde have prøvet med Noget Goliath,Thor eller Colossus fra XXV-serien på dine subs det havde nok været bedre i sidste ende. Men hvor om alt kommer til at så skal det hele jo passe sammen. Og Brutus subberne SKAL spille i lukket kabinet på 26-28L for at yde optimalt. De skal helst deles op hvis der er flere og så skal de have nok power. Mange tror bare den skal spille i ca 60-70L portet og så er alt godt, men dem jeg har købt er den firkantede model og de skal simpelthen have et ultra præcist kabinet for at opnå deres kunnen. Dermed ikke sagt at det er de bedste subber for det er det ikke. Jeg har selv i noget tid været på jagt efter GZNW12'erne, men har ikke kunne finde en der har kunne bevise overfor mig at de var suveræne (ud over Zisser hehe, men hans fik jeg aldrig hørt). Jeg skal nok lige sige til når jeg har fundet ud af om jeg har købt det amp der smiley Så kan vi nok finde ud af noget når det er monteret i bilen smiley

Jeg tror desværre Hifonics herhjemme er styret meget af at forhandlerne ikke rigtig tør hente den helt store serie hjem og det er sgu synd synes jeg. JBL har på mange punkter store fordele i Danmark. For det første ved alle hvem de er og for det andet er de meget udbredt da de netop har en billig serie som spiller fint i manges øjne. Jeg må indrømme jeg faktisk vil sammenligne deres serie med f.eks PG's SD serie som heller ikke er særlig vellykket efter min mening. Men så igen mange vil jo bare spille højt så alle kan høre det. De færreste kan så spille rent eller med lukket bagklap så det lyder ordentligt.

Og nej JBL's sejre i konkurrancer er da præcis det samme værd som alle andres sejre. Ikke noget der. smiley

• #15   25. okt 2007 tjae grunden til man køber produkterne i DK er jo pga garanti i tilfælde af rep. samt at det er mere sikkert at handle i DK i forhold til andre lande, man har tit hørt om folk der har overført penge, men ikke fået deres vare. det har man også hørt om her i DK, men det er lettere at høre noget ved det her.

ja nu siger du at jeg skulle have prøvet Goliathm Thor eller Colossus, dem kan du altså ikke sammenligne med min BPx forstærker, det er da en HELT anden pris på nær lige Thor forstærkeren der yder 1200 Watt i 4 Ohm hvor min yder 2200 watt i 4 ohm ;o) ja den yder så mere end min i lavere ohm, men det går så ud over lyd kvaliteten :o)

men det er da også den eneste af forstærkerne som man direkte kan sammenligne med min forstærker bare sådan nogenlunde :o)

men forstår godt hvad du mener...

altså Hifonics basser er ikke ligeså gode rent lydkvalitetmæssigt som en GZNW12, den er noget for sig, det var jo også den der vippede JBL's W12GTie af pinden dengang :o)

jamen jeg vil da glæde mig til at høre det i din bil når det hele er som det skal være, det kunne jo være jeg fik en overraskelse....

ja alle ved hvem/hvad JBL er, og det må der være en grund til. om det er fordi de har været der i lang til i forhold til mange af konkurrenterne skal jeg så ikke kunne sige.

de har faktisk også vundet SQ konkurrencer med deres GTO system, men igen er det en smagssag om man kan lide lyden i det eller ej. personligt synes jeg heller ikke det er det bedste man kan få, men det er stadig en GOD opdatering af ens std. system i bilen....

• #16   25. okt 2007 Jeg tror vi egentlig har samme synspunkter til tingene så tror vi lader den blive her smiley

Ved godt Colossus og Goliath er en lidt anden prisklasse smiley Men de har også nogle super stats smiley BPx'en er en rigtig fornuftig forstærker. Har selv hørt den med nogle Boxter subber hvor den virkelig fik givet fin lyd (utroligt nok). Og angående de lavere Ohm så har du helt ret. Men samtidig skal man huske på at de volt du får ud med din HU også har meget at sige lige på det punkt smiley så en god HU vil sagtens kunne spille rent i 1 og 2 ohm smiley I hvert fald så rent at de færreste kan høre forskel smiley

Kommentér på:
Ground Zero

Annonce