{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang Rainbow subs!
  • #1   28. okt 2007 Ja 2 kraftige kanaler..

• #3   28. okt 2007 Du kan da også købe en Monoblok istedet... Så seriekobler du de enkelte spoler på enhederne og parralell kobler enhederne så du kører 2 Ohm... Men igen, køb endelig en forstærker med mere end 600 Watt på udgangen...

• #4   28. okt 2007 oka, lyder lidt forvirrende... tror lige jeg må ringe til carsound smiley Så kan de hjælpe med at finde det rigtige til dem smiley

• #5   28. okt 2007 Køb 10" hammeren istedet.. Den spiller bedre og sådan er den også til alt slags musik.. 12" er mere til hård kontant bass som i hardstyle, dance, trance og techno! smiley

Jeg har 10" i min.. Og den spiller HELT fantastisk. Og så deres blaupunkt forstærker.. 600 Watt! :b Kig evt. i min profil..

• #6   28. okt 2007 Jonas, De kører dobbeltsvingspole hvilket vil sige der jo er 4 stik på hver sub. Det Kim skriver er at du skal koble de 2 spoler pr enhed i serie og så parallel forbinder de 2 enheder.

Christians forslag med 4 kanaler er også fin nok. Så skal du bare spiltte signalet eller finde en forstærker der kan spille på alle 4 kanaler med kun et linekabel.

Kommentér på:
Ang Rainbow subs!

Annonce