417 visninger
|
Oprettet:
Leon Cupra 2008 + Pioneer HD3BT {{forumTopicSubject}}
Hey, jeg har bestilt en Seat Leon Cupra som ankommer til Januar 2008.
Jeg kan bestille et multifunktionsrat med til den og bluetooth, men spørgsmålet er om det kan komme til at spille med min Pioneer? For hvis ikke kan det ikke betale sig jo.
En ekspert på områdeT?
maj 2005
Følger: 3 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 264
Kender en som har det i sin leon og hvis han slukker bilen og telefonen ringer samtidigt, så dør bilen totalt...haha...så må han fandme ud og fjerne kablerne på batteriet og sætte dem på igen. Så kan man køre videre! Rimelig upraktisk når man er sælger og det sker 3-4 gange om måneden...haha... så er du advaret!
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.480
Jeg ved ikke om bluetooth er integreret i radioen, men tror det ikke da den bruger MFD displayet, og ikke radio-displayet. Hvis den nye radio understøtter radio mute fra et håndfrit sæt, så burde den også understøtte det fra det der er i Seat, men der er helt sikkert en sikker måde at vide det på, det er at spørge Seat. Eller en af de mange der har både bluetooth og Pioneer radio.
Dog mener jeg der er bluetooth i Pioneer HD3BT, så i teorien har du jo alle funktioner i denne? Så er det jo næsten bare at købe tingene dobbelt.
Leon Cupra 2008 + Pioneer HD3BT