{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekstra stel...
  • #1   5. nov 2007 din stel skal være så kort som muligt. hvis det kun er til din HU er det fint str kabel. en lille regl samme str kabel som din plus... men stel ledningen skal MAX være 30cm i det tilfælde til HU, så kort som muligt

• #2   5. nov 2007 okæ så den behøver ikke komme op i noget alla 4mm2 eller sådan...?
    Sætter man den så bare til HU'en på monterings rammen eller?, hva er bedst der?

• #3   5. nov 2007 med mindre du ikke har ledninger i bilen i forvejen tror jeg neppe det er nødvendigt at lave en ekstra stel til din HU. og stel skal ikke på rammen men på - på hu

• #4   5. nov 2007 Det er kun en god idé hvis du har dine højttalere tilsluttet din HU.
    Hvis du kører højttalerene over en forstærker, så giver det ingen mening at give din HU ekstra stel.

• #5   5. nov 2007 Jamen har netop fået min HU tilbage fra Rep. fordi stelbanen i denne var brandt over...

Og kan det ikke være lige meget om stel'en kommer på den der monterings ramme som HU'en sidder fast i eller om den kommer direkte på cheasiet på HU'en`??? For hvis jeg laver en ekstra stel også bare muffer den på den almindelige stel forbindelse ligger der jo bare en flasehals på stkket ind til Hu'en, så kan den jo stadig ikke komme af med mere strøm den vej..!

• #6   6. nov 2007 hvis du har forstærker i bilen så er det fordi din forstærker ikke får god nok stel og trækker den igennem din radio

• #7   6. nov 2007 Så det er en evt. ekstra stelforbindelse til mine 2 forstærker jeg skal have lavet?

De er godt nok lidt lange de stel kabler der er til dem 1m+ men det er så også 30mm2, for at få dem op til sikkerheds selen, men kan vel bare lave en ekstra direkte ned i bunden af bagagerums bunden så den er under 20cm?, og så bare lade den op til sikkerheds selen blive der også???

Kommentér på:
Ekstra stel...

Annonce