{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

2-din radio problemer. Ford/clarion {{forumTopicSubject}}

Var blevet lidt træt af den orig. CD6000 afspiller i min c-max, så har lige bestilt en

Clarion WXZ468RMP

Se den her:
http://www.clarion.com/dk/da/products/2007/audio/source_unit/cd/WXZ468RMP/dk-da-product-pf_1172366963151.html

Spørgsmålet jeg så har er, skal jo have en anden 2-Din HU ramme, men clarion vil have ...

150kr for ISO adapter stikket
750kr for ratbetjenings adapteren
699kr for en 2-Din ramme til c-maxen,

dvs. en små 1600 kr i tilbehør + det løse blot for at skifte en radio som jo allerede var dyr nok i sig selv.

Derfor, nogen som kender en billigere løsning, har fundet at thansen har et ratbetjeningsadapterkabel til 399 og iso kabel til 120, men den 2-din ramme kan jeg bare ikke finde nogen steder.

Nogen som så ved, om den clarion radio er i std. 2-din mål og derfor kan passe i hvilken som helst 2-din ramme der blot passer til en c-max/focus 2/ mondeo, uden det nødvendigvis behøver være " clarion "?

Og om nogen har de tænger liggende til at afmontere den cd6000 med, eller ved hvor de kan købes?

Meget tekst og få spørgsmål...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2-din radio problemer. Ford/clarion
  • #1   15. nov 2007 Umiddelbart burde der ikke være nogen problemer i at bruge en anden ramme. Dog skal du være opmærksom på at der måske kan opstå et problem med at få enheden til at sidde fast i rammen da de forskellige mærker jo har gribepunkterne siddende forskellige steder.

M.h.t. adapterkabel til ratfjernbetjening skal du også være 100% sikker på at de kabel nu også passer i din Clarion.

Kommentér på:
2-din radio problemer. Ford/clarion

Annonce