{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  12 dB Warrior II Subwoofer
  • #1   27. nov 2007 Jeg har en special lavet forstærker der blev bygget til DM i lydkonkurence nogen år tilbage .
    2500 rmsw på 2 udgange .

Jeg er mere eller mindre ligeglad hvordan det ser ud da det skal høres og ikke ses på ?

• #2   27. nov 2007 altså der er stort bagagerum i min cordoba men 4 er der nok ikke plads til smiley

Men altså jeg vil hellere betale flere penge for noget ordenligt end at betale lidt for nogen "Ok - midlertidige" hvis du forstår hvad jeg mener

så når jeg skal købe nye skal de fandme os være gode .

• #3   27. nov 2007 jeg har godt nok kun en 10 dB Warrior II Subwoofer, men jeg er inproneret af dens holdbarhed, klarhed, og den utrolig kraftige bas som den kan give, den kan virklige flytte luft.

Så jeg tør slet ikke tænke på, hvor 4 styks af 12" ville være at have bag sin ryg i bilen, det kan kun betyde at lysene på bilen er dømt til at blinke helt vildt smiley

BOXTER kan klart anbefaldes til den person som vil have en billig, kraftig, god, holdbar og dyb bankende bas i bilen smiley

• #4   27. nov 2007 det er bare ind på http://autohifi.dk/ og tag et par, 12" dB Shark Subwoofer, de kan sgu flytte noget luft smiley
    eller 4x 10" Shark, det er der hvertfald plads til i det bagagerum..

• #5   27. nov 2007 Men lige et godt råd, man siger jo tungere magnetten er på en højttaler, jo mere kan holde til, så hvis du finder nogle oplysninger om, størrelsen på magnetten, så gå også efter det.

Boxterens magnet størrelse er: 120 Oz. Magnet og det er rimelig godt:D

• #6   27. nov 2007 Hvis den 12dB Warrior II Subwoofer skulle sammenlignes med en anden i samme klasse hvilken skulle den så gøres det med ?

• #7   27. nov 2007 vil sige at boxter er gode til at levere et godt lydtryk til en billig penge, og det er vist også det, hvis man går efter detaljeret sub, så er det ikk boxter man ska kigge på, men som sagt, så er de da udemærket hvis man bare vil ha noget bulder og brag.

• #8   27. nov 2007 jeg har hørt en som sagde, at man kunne samligne boxter med DLS subene. men jeg har aldrig prøvet at samligne dem.

• #9   27. nov 2007 jamen det er jo det .
    jeg vil ikke bare ha "Godt lydtryk til billige penge"
    Jeg vil have noget ordenligt som jeg stadig tænker "fandme nice" om et stykke tid ?

Udemærket er ikke godt nok

• #10   27. nov 2007 oki det forstår jeg godt, men så er der kun et råd tilbage, at du må ud til de forskellige forhandler og lytte på de mærker og model som du er interesseret i, så prøve at samligne det på den måde, men har du nogen idé hvor mange penge du vil bruge på det???

• #11   27. nov 2007 Okay, jamen så ville jeg da kigge på Ground Zero gznw12, de ka både trykke og spiller samtidig rigtig godt (i mine øre altså) men jeg ved der er mange der vil gi mig ret.

• #12   27. nov 2007 men ja som dennis skriver, så er det bedste at du syser rundt og hører på lidt forskelligt, og de fleste forhandlere (de seriøse om ikk andet) er villige til at prøve monterer tingene i bilen så man ka høre dem der

• #13   27. nov 2007 Jeg havde tænkt mig at købe Hifonics 4000w peak 2000rms 12'' der koster 5k stykket - 2 styk .. men det var så ikke lige NU da 10.000 først skal falde ned i lommen smiley

Men hvis det nu var de boxter var så pragtfulde og jeg ved ikke'r'hvad ville jeg da købe dem med det samme ?

altså jeg har 2x12'' Longmill - nogen ældre nogen som ikke har så lang membran så dens tryk er kort - dog hårdt
    de spiller godt - rigtig godt men da jeg allerede har lavet hul i 2 styk med den forstærker vil jeg hellere have nogen der holder til presset smiley

altså jeg har kun skruet ca 25% op for forstærkeren

• #14   27. nov 2007 sjovt du siger Ground Zero

En af mine venner er gode venner med en der forhandler GZ så igennem ham får jeg deres produkter billigere ..

kunne da egentlig godt være jeg skulle ringe ham op

• #15   27. nov 2007 så ville jeg da hvertfald lytte på dem

• #16   27. nov 2007 men hvis du ikke har mulighed for at køre rundt til de forskellige forhandler for at lytte på det, så prøv at finde nogle som har de for forskellige mærker og modeller i bilen, og så spørg dem om du må få et lytte test, da du er meget i tvivl om hva mærke og model du skal købe.

Der er utrolig mange hjælpsomme mennesker her inde, så mon ikke der er nogle her inde som kunne hjælpe dig med en lytning?

Jeg vil gerne, hvis det var. men nu ved jeg ikke hvor du kommer fra i DK :S smiley

• #17   27. nov 2007 jeg er fra kbh smiley

Men vil lige prøve at ringe til ham der GroundZero fyren da han skulle have nogen gode priser til mig (har jeg fået af vide)

• #18   27. nov 2007 oki, jah jeg bor så ved århus, så det er en lang køre tur hehe smiley

• #19   27. nov 2007 jeg kan også kun anbefale de gznw12 enheder. De spiller simpelthen kanon i mine ører, og så leverer de en rigtig god kombi af tryk, og super præcis og kontrolleret bas.

Ville aldrig vælge boxter, det er noget skrammel der kun kan buldre og larme, der er ikke noget der hedder hård og præcis bas med de enheder.

• #20   27. nov 2007 Monacor har også nogle vilde enheder som kan hamle op med Boxter.

Så tjek deres hjemmeside ud.

monacor.dk

Kommentér på:
12 dB Warrior II Subwoofer

Annonce