{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.030 visninger | Oprettet:

Xzound AVX100 tv? {{forumTopicSubject}}

Ey!

Står og overvejer at købe xzounds billige dvd afspiller med 7" touch skærm ( http://www.thansen.dk/product.asp?c=1494479163&n=1200266494&pn=-1633133037 )

Og har lige lidt spørgsmål:
Kan man se tv på den (dr1 og tv2) ? Hvis ikk, hva skal man så købe ved siden af for at kunne.

Et bak kamera hvor købes det ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xzound AVX100 tv?
  • #1   30. nov 2007 skal du købe ved siden af.. og mon ikke de har det bak kamera hos thansen? ellers burde de vide det siden de reklamerer med det.. om den overhovedet understøtter en tuner ved jeg sku ikke.. men tror det ikk..

• #2   30. nov 2007 T-hansen har ikk bak kamera.

Så hvis den ikk understøtter tuner kan det ikk lade sig gøre at se tv på den eller? smiley

• #3   30. nov 2007 du skal jo have en modtager til det.. og det er ikke indbygget..

ang bakkamera kommer det jo lidt an på hvordan det skal sluttes til.. til min alpine headunit kan man bare købe det hos en alpine forhandler og sætte det direkte til.

jamen de må da vide det hos thansen.. ellers kan de jo ikke reklamere med det

• #4   30. nov 2007 HAr selv kikket lidt på det. Og de ved intet hos thansen, har prøvet ringe til dem for de skriver at man kan få tv og navi modul, det bare ikke noget de har eller sælger smiley

Men det billigste DVB-t modul jeg har set til den koster 2500,- og så skulle pioner navi modul kunne kobles til men de er pisse dyre, så kan man ligeså godt købe en clarion top model med det hele istendt

• #5   1. dec 2007 Tak for svaret Jesus. Var også bare hvis det kunne gøres for små penge, men kan jeg se det ikke kan så smiley

• anders p
    anders p Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #6   2. feb 2008 jesus hvor har du set det der DVB-t modul og passer det?

• anders p
    anders p Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #7   2. feb 2008 Jeg har nemlig selv købt det og gad også godt at ku se tv. bak kameraet har jeg fundet billigt hos spyman.dk ved bare ikke om der er de korrekte kabler med til eller omm man kan købe sådan noget seperat....

• #8   7. jul 2009 Ved det er en gammel tråd og ved ikke om i har fundet noget men prøv at tjekke denne shop kmr-shop.dk han har tilbehør til Headunit med fliup skærm og mm.

Kommentér på:
Xzound AVX100 tv?

Annonce