{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Sætte harddisk til flip skærm dvd? {{forumTopicSubject}}

Hey gutter

Overvejede at købe sådan en fætter her: http://www.ice-shop.dk/product_info.php?cPath=56_66&products_id=199

Der er jo usb indgang til mp3. Men tænkte på om det kan lade sig gøre på en eller anden måde at tilslutte en harddisk via usb og om man så kan afspille divx.

Ku være lidt fedt så man ik ska brænde så mange cdere og dvdere hele tiden. Nemmere lige at kopiere en stak over på en ekstern HD.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sætte harddisk til flip skærm dvd?
  • -Shark -
    -Shark - Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #1   26. dec 2007 skulle man kunne DivX/Xvid og hvis den ikke gider at tage imod din harddisk så er det jo altid SD-kort


    og en dvd afspiller til mit tv hvor jeg tilslutter min harddisk og virker fint så behøber slet ikke først at slutte pcern eller noget til smiley


  • #2   26. dec 2007 Heh altid rart med delte meninger..

    Men carpc vil jeg lave til min anden bil. Ku godt bare tænke mig noget lidt mere enkelt til den her.


  • #3   26. dec 2007 problemet er at en usbstik og en usb harddisk ikke skal læses og skrives fra på samme måde. Så det kommer helt an på hvor meget de har implimenteret i den enhed. Men mit gæt ville være et nej.

  • #4   27. dec 2007 Sådanne nogle der kan som regel køre op til 40 eller 60GB harddisk.. Hvorvidt du kan afspille DivX fra det er et andet spørgsmål. Mange afspillere kan kun afspille lyd gennem USB og SD, og ikke billeder og film. Spørg mig ikke hvorfor..

Kommentér på:
Sætte harddisk til flip skærm dvd?

Annonce