{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  x sound???
  • #1   16. jan 2008 jeg kunne aldrig finde på at sætte noget x sound eller noget fra thansen i in bil overhovedet..
    billigt skrammel og man får KUN det man betaler for

• #2   16. jan 2008 dårlig... alt fra t-hansern er pr. defination dårligt... de ahr se godtnok fået Phoenic Gold og Clarion siden....

• #3   16. jan 2008 vist du har en vil jeg gerne have din mening

• #4   16. jan 2008 Tror nu ikke mærke-varerne fra T-Hansen fejler noget, men ved sgu ikk med det X-Zound der, om ikke bare man skal holde sig fra det og så bruge lidt mønter på noget man ved hvad er. Carsound har vidst stadig nogle gode januar-tilbud.

• #5   16. jan 2008 min mors xzound radio har fungeret i 1½år nu ? er det så noget lort ? :S

• #6   16. jan 2008 allan k? du siger du ikk propper ting i din bil fra thansen? kan tydelig høre du ikk er mand til og lave bil selv.

deres reserves dele er faktisk blevet ok. efter der også er kommet nr og navne på deres kasser.

jeg ville ikke købe træk remme og div derude. men slid dele fejler apselut intet.

ps hvor har du købt dineaudi hjulkapsler? smiley

ses

• #7   16. jan 2008 x-sound virker fint og men er ikk kvalitet...men deres forstærker kan spille højt

• #8   16. jan 2008 så vidt jeg ved er xzound faktisk sony indmadi deres HU( nogle af dem i hvert fald). så HU osv er sq fine.. men højt er noget lort.. og resetn af det de sælger har jeg os været helt tilfreds med.. og deres service er god..
    så alle de rygter med det noget lort osv. holder sq ik helt efter min mening.. dem der siger det noget lort, har de nogensinde købt noget derinde? i langt de fleste tilfælde nej.

engang var det noget pis deres reservedele og sådan.. men alle kan ændre sig.

• #9   16. jan 2008 ja meget af det fungere sku udemærket...
    deres HU's var virkeligt noget lort til at starte med, men ved ikke om de er kommet efter det siden...

• #10   16. jan 2008 simon p..
    øh jo det gør jeg så, er snart udlært mekaniker. og nej jjeg bruger stadig ikke dele derfra lige meget hvad. har kun dårlig erfaring derfra.
    audi hjul kapsler? hmm..

• #11   16. jan 2008 det er satme den grimmeste afspiller jeg har set

• #12   16. jan 2008 men li for og slå en ting fast, så ville jeg sq altid købe pioneer eller noget.. fedt design, kvali i top.. og der ved man sq hvad man køber og betaler for .. så længe vi snakker bilstereo i hvert fald

• #13   16. jan 2008 Jeg ha en ven der var ude og købe en radio med dvd i og skærm . så spurte han hvad sådan en lille rød lampe den var til .. så sagde ham han spurte at den stod og blinkede når du sat en suwofer til . men det passer jo ikke en skid for den var til fjernbetjæningen og det vidste min makker godt .. Så ser man hvor meget de ve der ude -- de ved ikke en SKID

• #14   16. jan 2008 Jeg har genrelt ikke noget imod Xzound, og synes sådan set at produkterne kontra den meget lave pris, er ganske fine.
    Jeg har personligt hørt den pågældende enhed, og må sige at hvis du på NOGEN måde ønsker et dynamisk lydbillede, og et større opsæt, så HOLD DIG FRA den model.
    Når der presses så mange egenskaber ned i et chasis på den størrelse, er der gået på kompromis et sted, og i dette tilfælde er det ISÆR på den lydmæssige del!

Og til folk der har forskellige sjove konspirationer om hvilke dele Xzound enheder indeholder, så har det ALDRIG nogensinde været hverken SONY, eller andre producenter's indmad.
    Det skal ikke udelukkes at Xzound benytter, i forvejen anvendte, men meget simple konstruktioner, men dette gør det på ingen måde til værende produkter udviklet i samarbejde med andre.

Ser man på forbrugs-elektronok generelt, lånes der hvor der kan, og eftersom Xzound ikke selv har ingieniøre til at sidde og udvikle, baserer de deres produkter på "forældede" opkøbte, eller lånte principper.
    Intet forkert i det, det er det man betaler for, og det man får...

Kommentér på:
x sound???

Annonce