{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

JVC KD-AVX2 skærm problemer {{forumTopicSubject}}

Hey folkens..

Jeg har idag sat dette super fine anlæg i min bil, først prøvede jeg at montere det løst, for at se om alle signal kabler osv, virkede, og det gjorde det.

Så da jeg skulle putte radioen i hullet, og fik det sat på plads, ville det intet billede vise.
Der kommer godt nok lyd ud af anlægget, men der er intet billede, eller knapper der virker.
Når jeg så presse meget let på fronten, kommer billedet og knapperne så til at virke.
Så snart jeg stopper med at holde den inde, forsvinder billedet igen.

Hvad kan dette skyldes?

Anlægget er desværre købt brugt, men har en kvit. på det, som stammer fra 8-6-2006

Så jeg går ud fra at min garanti på anlægget er røget?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JVC KD-AVX2 skærm problemer
  • #1   20. jan 2008 kan se at du selv er elek, så må du da vide lidt om hvad der evt kan være galt smiley

Har du købt det af en i horsens ?

• #2   20. jan 2008 har man ikke 2 år? de er vel ikke gået? så har du vel garanti

• #3   20. jan 2008 Nej, har købt den af en fra københavn, og har testet anlægget før uden problemer smiley

Men, tror det er fordi den ikke kan forbinde ordentligt i de spor, hvor den skal sættes sammen, og kan ikke se nogen metode for at få den længere ud smiley

• #4   20. jan 2008 hejsa jeg har et anlæg magen til. men kan desværre ikke hjælpe dig. jeg satte alle kabler i og radio stikket i og proppede det på plads. også virkede det bare perfekt. den spiller ellers kanon og gode billeder og spiller alle cd,er og dvd,er. men desværre træls du ikke kan få dit til og virke.

• #5   20. jan 2008 2 års garanti ja 1. år garanti uden spørgsmål og 2. år skal du kunne bevise at fejlen er en fabriksfejl som altid har været der men føsrt er begyndt nu..

• #6   20. jan 2008 Men kan man ikke sige, at det er slidtage? det burde da kunne dækkes?

• #7   20. jan 2008 Er lige nødt til at rette jens K A. der er 2 års rekalamtions ret hvor det er forhandleren der har bevisbyrden de første 6 måneder (formodningsperiode) og de sidste 18 måneder er det forbrugeren der har bevis byrden. Arbejder med reklamationerpå alt hvad der går inde under forbruger elektronik og vi tager alle reklamationer og håndtere dem for kunden, dvs indsending til autoriseret reparatør af pågældende mærke, og hvis de efter kontrol af enheden kan finde beviser for det der heder fysisk overlast eller ligende bliver der fremsendt tilbud på reparationen. men de fleste bliver lavet under reklamationsretten. Hvis ikke du bor i nærheden af forhandleren hvor den er købt kan du altid forhøre dig ved en eller flere der fører samme mærke om det er noget de vil håntere. Det værste der så kan ske er at du får nej og derfor er tvunget til at insende til købsstedet. start dog med større forhandlere som Elgiganten, fona, merlin og ligende.

Kommentér på:
JVC KD-AVX2 skærm problemer

Annonce