519 visninger
|
Oprettet:
MP3-afspiller med stor hukommelse? {{forumTopicSubject}}
Jeg er på jagt efter en MP3-afspiller til brug i bilen; den skal bare være så basal og kedelig som muligt, men skal kunne rumme en masse sange da den bare skal sidde i en AUX-indgang, så jeg slipper for at have hele CD-samlingen liggende.
Hvad vil i anbefale?
Kom gerne med links...
dec 2006
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 126 Svar: 2.289
jan 2006
Følger: 57 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 127 Svar: 818
Du har sikkert ret...
Men den AUX-indgang jeg skal bruge, er til en kasetteadapter, der sidder i en original Volvo-kasetteradio fra 1978...så bilen er holdt i nostalgiens tegn, og man så slipper for båndene (og tyveknægtene)
jan 2006
Det er nogle heftige flashdisks, men det er en decideret MP3 jeg er ude efter...det er jo gammel mekanik i sådan en Volvo, jeg ville tabe øjnene ud af hovedet hvis jeg fandt en USB-indgang i radioen
okt 2006
Følger: 20 Følgere: 29 Emner: 140 Svar: 2.565
Den bruger SD kort - lige til at hive ud og skiftet til et andet kort
jan 2006
Heks? Arrh, måske nærmere troldmand...:)
Jo takker, det er nogle specielle biler, en del af dem kræver meget pleje, og det er jo fedt, så kan man selv skabe dem, og redde dem...og i de tilfælde er min co2-svejser og pladehammeren mine bedste venner. Det er tidskrævende arbejde, men jeg kan godt lide at lave pladearbejde i biler, der forlængst har overskredet sidste salgsdato. Vil du have galvaniserede biler, så er der flere af Audis modeller der er, så vidt jeg ved. Man kan også få galvaniseret sin 2cv...:)
Att. Prang: Den Creative er fed, tror nærmere det bliver dén.
Tak til alle for gode seriøse svar.
MP3-afspiller med stor hukommelse?