667 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "audio system"
Audio System
Står og skal købe nye højtalere til bilen. Så et ældre indlæg herfra og blev fristet til at købe audio system, men har ingen erfaring med dem. Audio System CO100 http://www.autohifi.dk/shop/Details...
Står og skal købe nye højtalere til bilen. Så et ældre indlæg herfra og blev fristet til at købe audio system, men har ingen erfaring med dem. Audio System CO100 http://www.autohifi.dk/shop/Details...
Skrevet af: Frederik B - 6. dec 2011
audio system
Jeg skal til og putter et audio systems helon-4 komponetsæt i mn bil i morgen. Men kan ikke lige finde ud af hvilken en af + og - på delefiilteren forstærkeren skal monteres. Der er e+ og e- ...
Jeg skal til og putter et audio systems helon-4 komponetsæt i mn bil i morgen. Men kan ikke lige finde ud af hvilken en af + og - på delefiilteren forstærkeren skal monteres. Der er e+ og e- ...
Skrevet af: Lasse A - 27. mar 2009
Spar penge på din forsikring
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 4 Emner: 50 Svar: 344
dec 2006
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 126 Svar: 2.289
jul 2003
Følger: 25 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 695
Fornuftig i pris/kvalitet !
ETON er dog et super alternativ i prisklassen, men ikke så mange kender det endnu herhjemme,.. men har stor udbredelse i Tyskland,..hvor folk er vilde med det !!
maj 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 510
men ja, har selv haft audiosystem og var godt tilfreds, men mere skulle ha mere og nu har jeg noget helt andet hehe
hvis du har kigget på hx165 phase eller hx dust sættet skal du lige holde dig i tankerne at hver midbass skal have 6 eller 10L kabinet, kan ikke lige huske det helt præcis
ellers har bas'en overhovedet ingen bund under de 100hz ... men i kabinet kan de os sagtens noget da
jan 2007
Følger: 39 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 129
Er der nogen af jer der kan be- eller afkræfte det.?
audio system