{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

SUB & Forstærker Hjælp / Valg !!! {{forumTopicSubject}}

Hey,,

Overvejer at lave en baskasse til 2x12 sub med ca. 33 liter af plads til hver.

Har overvejet at købe 2 stk. af disse forstærkere
SoundMagus Class X-1502 Mono 1500
http://www.komplet.dk/k/ki.aspx?sku=331578


Men ved ikke hvilke basser jeg skal købe til dem..
Boxter Shark ? Warrior II ? MDS ? JBL ? Lanzar Opti ?

Er ude efter højt, dybt og rykkende bas.
Skriv gerne jeres meninger? om basser evt. osse om forstærkeren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SUB & Forstærker Hjælp / Valg !!!
  • #1   1. apr 2008 Smid en GZNW til Soundmagus'en og du har en helt kanon lydoplevelse i bilen smiley

  • #2   1. apr 2008 undskyld med hvad er en GZNW ? kender den desværre ik..

    Har du nogen gode erfaringer med Soundmagus ? Er lidt i tvivl om den..


  • #3   1. apr 2008 SoundMagus er et ganske fornuftigt valg til en eller 2 sub'er. Spiller fornuftigt uden at være super duper highend. men til prisen er den klart et af de bedste valg.

    GZNW = Ground Zero 10" og 12" specielt 12" enheden er fantastisk.


  • #4   1. apr 2008 overvejer at en forstærker skal trække en sub...

  • #5   1. apr 2008 det ville fandme være synd at smide sådan en kinaforstærker (Soundmagnus / Sinus Live) foran en Ground Zero! køber du dig en ordentlig sub, så skal du (efter min mening) også købe en ordentlig forstærker!

    det eneste der er "godt" ved soundmagnus forstærkeren er den har en del watt... men watt er ABSOLUT ikke alt, en faktor der er MINDST ligeså vigtig som watt er, dæmpningsfaktor! jo højere dén er jo bedre har forstærkeren kontrol over enheden.

    misforstå mig ikke, forstærkeren er en fin low end forstærker, og ville måske passe ganske godt til mærker som Boxter, MDS (den billige serie), JBL (også den billige serie) og andre i samme klasse.

    efter min mening skal det hele passe sammen, det nytter ikke noget at bruge alle pengene på en FED bas, og så resten er noget billigt skrammel, eller omvendt. så er det bedre at gå lidt ned i niveau så det hele så er på samme niveau, det vil give et langt bedre resultat...


Kommentér på:
SUB & Forstærker Hjælp / Valg !!!

Annonce