{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

hjælp til calarion HU?!?!?! {{forumTopicSubject}}

hej jeg står og skal købe en anden HU og har set at man kan få DXZ578RUSB til en pris på 1.699og så er der DXZ778RUSB til 2.600 men er forskælden bare at i den første nævnte at der ikke er multi collor i displayet og at der ikke er motor drevet front??
er der samme funktions muligheder ved dem begge??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til calarion HU?!?!?!
  • #1   5. apr 2008 Jeg har den helt helt store. Eller havde, den blev så stjålet. Tro mig, clarion er noget af det bedste jeg har prøvet, selvom designet ikke er særlig flot, så kan den de vildeste ting, synes du skal gå efter den bedre....

• #2   5. apr 2008 jeg har den første du nævner, og er mere end godt tilfreds med den.
    Virkelig den bedste HU jeg har haft

• #3   5. apr 2008 ja men kan man indstille den lille lige så meget som den store?? fordi hvis jeg læser om dem så kan de faktisk de samme ting..

• #4   5. apr 2008 Nej Rasmus indstillingsmulighederne for lyddelen er SÅÅÅ meget vildere i 778 i forhold til 578.

Jeg ville ikke spare her, køb 778 det vil du aldrig fortryde, men se om du ikke kan presse dem lidt i pris. Den nye 788 er landet i DK til samme pris (2999,-) som 778 kostede da den kom frem.

Kommentér på:
hjælp til calarion HU?!?!?!

Annonce