{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Guide til opbygning af anlæg, {{forumTopicSubject}}

hey,

nogen der har set eller kender en guide på nettet der beskriver hvodan man bygge anlæg op, hvilke matrialer man skal bruge,

det jeg forstiller mig er sådan nogle "vulkaner" (ved ikke hvad man kalder dem), altså sådan nogen som ham gutten her har lavet http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=95531


altså er ikke intraseret i hvilke højtalere jeg skal ha i eller anlæg bare ud formningen

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Guide til opbygning af anlæg,
  • #1   14. apr 2008 søg i forum.. er ret sikker på at der er div. guider, med bla. glasfiber.

  • #2   14. apr 2008 jamen hvis du skal lave det det der så byg en kasse i 22mm mdf og så ellers i gang med glasfiber og sandpapir

  • #3   14. apr 2008 er simpelt og lave du starter med en bund i mdf som passer der hvor du nu vil have det der efter skære du en ring ud i mdf til højtaleren og sætter den hvor du vil have den med afstands stykker (sørg for der er plads til basssen og at kabinet passer til bassen osse bag efter trækker du stræk fleece hen over og strammer det godt til så giver du det polyester når det så er tør så har du grund formen så kan du bygge lidt videre på det hvis du vil det når det er gjort ligger du glas fiber på når det er tørt sliber du lige de væreste krater osv ned og giver det spartel også skal det sådan set slibes indtil det er jævn over det hele så er det klar til maling eller til og blive betrukket med filt læder elller hva man nu vil

  • #4   14. apr 2008 http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=22525 er det jeg er igang med og bygge op er ikke nået så langt endnu mangler og give det sidste kick panel fiber også skal de spartles bag efter

Kommentér på:
Guide til opbygning af anlæg,

Annonce