{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Hvilke højtalere? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal snart til at bygge anlæg igen, og vil sige at jeg ikke har fundet et mærke jeg er specielt forelsket i endnu.
Jeg har følgende: 2 stk. Blaupunkt 4x100/2x260w forstærkere og en Longmill 4x50w miniforstærker, Phoenix Gold kabler, en Pioneer cd afsp. med eén forstærker udgang 4x45/ Panasonic 5300 - 4x50w to udgange + en sub udgang. Der er i forvejen i bilen lavet hul til 4 6x9'ere i hattehylden, som forøvrigt er betrukket med læder mv, så den skal ikke skiftes. der er plads til et sæt 5,25 i sidedørene kan evt. laves til 6,5'' plus evt. et sæt bagi. plus bagagerum til noget ordentligt m*f*cker sub. Det skal spille højt, og jeg vil ikke give mere end højest nødvendigt for det.
Så kommer spørgsmålet:

Hvilke højtalere skal jeg bruge...?

Overvejer lidt de PAS Decade 6x9'ere carsound har, men også de Boxter Black attack 6x9'ere autohifi har, der er jo lidt billigere.
Subber: overvejer thansens 18' sub, eller måske et sæt boxter pro eliminator.
bare kom med gode bud, jeg siger ikke at det absolut behøves være så billigt, de må også godt udnytte forstærkerne noget mere smiley men gider ikke højtalere til flere millioner, jeg mener at det er et spørgsmål om hvordan man stiller frekvenser - bare sig mig imod, jeg er tordsalt stadig newbie. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke højtalere?
Kommentér på:
Hvilke højtalere?

Annonce