{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

problem med mine to sub {{forumTopicSubject}}

hej bg

jeg har et kabinet (med skille væg ) med to stk pioneer tsw3004spl enheder i.
jeg har to ens forstærkere til at trække dem hver især.og de er indstillet fuldstændig ens.

men men men den ene bas er der meget mere gang i end den anden.

radioen har en sub udgang og der er den der slår hårest sat til og den anden er bare sat til et af de almindelige udgange i radioen.

har prøvet at sætte en y stik på linie kablet ved sub udgangen men så mister begge basser meget effekt.

hvad skal jeg gøre

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problem med mine to sub
  • #2   19. apr 2008 hvis jeg flytter det kabel fra sub udgangen fra afspilleren over på den anden forstærker. så er det den der spiller mest

• #3   19. apr 2008 Hvis du har sat den ene til sub udgangen og den anden til en almindelig udgang, så får den til den almindelige jo diskant og mellemtone, derfor dne ikke banker på samme måde som den der er sat til subudgang. På subudgangen er der med garanti et filter, det er der ikke på den almindelige smiley

• #4   19. apr 2008 Brian C har ret, du skal sætte dem begge på sub udgangen og så stille på din x-over frekvens på cd afspilleren og på forstærkeren.. Hvis en sub kun skal lave de helt dybe toner får du ikke nok punch i den men bare en blød brummende bas.
    Dety bedste du kan gøre er at pille alle mellemtoner og diskanter fra og så kun høre bas og indstille dem, så skal du så langt op i frekvens at du ikke kan høre almindelig sang i dem men så der alligevel kommer mere punch i dem.

• #5   19. apr 2008 hvis man gør som jesper j siger så brænder man en forstærker af fandt jeg ud af smiley

• #6   19. apr 2008 det var 2 stk blaupunkt dem fra carsound spom normal koster 4000 kr stk. men det var kun den ener der brændte af eller hvad den nu er. der er ihvertfald ikke lys i den mere

Kommentér på:
problem med mine to sub

Annonce