{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

Tommy A
Tommy A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hukommelsesproblemer med PIONEER..... {{forumTopicSubject}}

Håber een eller anden kyndig kan hjælpe...
Jeg er ved at gå i spåner her.....!!!!!!!

Har købt en PIONEER DEH-P3600MP cd/radio/mp3afspiller, men jeg kan ikke gemme de indstillinger som jeg sætter den til - Dvs. loudness on/off - justering af bag- forhøjtalere - Equlaizer instillinger osv.

Enheden er med aftaglig front - og hver gang jeg sætter den i, har den glemt ALLE de indstillinger som jeg fodrede den med - den forgående gang.

ALT er glemt - på nær indstillingen af radiofrekvenser...Dem husker den ?!?!?! øhhhh???

Dette pisser mig virkeligt af - da jeg skal bruge 1-2 min HVER gang jeg sætter enheden i - for at få den indstillet som jeg gerne vil ha den skal lyde...

Jeg har gennemgået HELE manualen fra A-Z - intet står der herom...

Kan det virkeligt være rigtigt at den bare glemmer det?
Er det normalt for car-stereo?
Andre der har samme problem?

Nogen der ved hvad jeg skal gøre for at gemme?

Er det normalt for PIONEER? - Typisk for netop dette mærke?

Jeg skal naturligtvis understrege at jeg på ingen måde er 'stereo-freak' - men blot vil slippe for besværet med at installere ALT hver gang jeg sætter enheden i....
Ellers er jeg sådan set meget tilfreds med afspilleren der opfylder mine behov....

HJÆLP smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hukommelsesproblemer med PIONEER.....
  • #1   17. feb 2005 Du har ikke sat strøm og styrestrøm rigtig til.... Mener det er gul og rød der begge skal have 12v... Kan ikke huske hvilken af dem der er styrestrøm.... Men hvis den ikke er til, vil afspilleren glemme indstillingerne.....

Ud og rod med ledningerne igen.... smiley

• #2   17. feb 2005 hej med dig gul er lys, rød er 12v når der er tænding,orange er 12v fra batteri prøv det hej hej.

• Tommy A
    Tommy A Tilmeldt:
    feb 2005

#3   17. feb 2005 Aha!

Jeg må igang....

Tak for den superhurtige respons -
    Håber dette virker....
    Ellers vender jeg tilbage smiley

Takker!

• #4   17. feb 2005 det gør du bare

• #5   17. feb 2005 Ikke for at rette, men på Pioneer er orange til lys.... Kan nemlig huske det fra mit eget da jeg satte det til....

• BARIS A
    BARIS A Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 1
    #6   17. feb 2005 hej tommy du skal skifte den gule ledning så den tilslutter kontakten og den røde ledning tilsluttes så den får strøm konstant du kan evt. tilslutte begge ledninger så de får strøm hele tiden så du ikke skal bruge kontakten(nøglen) held og lykke

• Tommy A
    Tommy A Tilmeldt:
    feb 2005

#7   17. feb 2005 Ok - nu går det pænt stærkt...

Vi havde et helvedes mas med at få strøm på skidtet...
    Bilen er en Ford Mondeo '94

Farverne i bilens originale ledningsnet er totalt anderledes fra ISO stikket - som igen er forskelligt fra enheden (afspilleren)....

Jeg er SÅ tæt på at sige: Hey - er der een der vil tjene en 100 mand - som bor i Aalborg - og som bare kan det der?

• #8   17. feb 2005 Riv saml alt strøm til det med samlemuffer, og så lad højtalene blive samlet i stik så de spiller.....

• #9   17. feb 2005 Bare sæt både rød og gul ledning sammen på radioen (på Pioneers ledningsnet er der lavet samlemuffer så den røde kan sættes sammen med den gule)...så er der altid strøm på...Dette betyder jo så dog også at radioen kan spille selvom der ikke er tænding på bilen...(sådan kan jeg bedst li' det, men det er jo smag og behag...)...håber det hjalp....held og lykke med det...

• #10   17. feb 2005 Har samme model som dig. Eller også er det en 3610, men det er kun lyset der har en anden farve. Mit har ikke de problemer du nævner. Ved ikke om du ikke har sat det ordentligt til, eller om det er fordi, at du har fået en der har en produktionsfejl :/. Men held og lykke med det

• #11   17. feb 2005 Jeg havde det samme i min Felicia. Der er efter iso-stikket både den røde og den gule ledning, midt på er de samlede inden de går op i anlæget.
    Ved min:
    rød i rød, gul i gul. Anlæget slukkede helt og resettede - ligesom din.
    rød og gul fra bil i rød, ingen til anlæg gul; anlæg var konstant tændt, slukkes manuelt, brugte meget strøm.
    rød til gul, gul til rød. Anlæget starter når man starter bil, ingen ting resettes. slukker når man slukker bil.. NICE..

• #12   17. feb 2005 Skal lige siges det var Panasonic, men det er samme på Pioneer, mener jeg da..

Kommentér på:
Hukommelsesproblemer med PIONEER.....

Annonce