Bluetooth Håndfri {{forumTopicSubject}}
Hej, Nu er er det sådan at jeg lige har monteret ny HU ( http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=6937&pk= ) og så har jeg fået et bluetooth sæt dertil, og her kommer mit problem så... jeg har et kæmpeproblem med det, for jeg kan got få folk til at høre mig og jeg kan høre dem... men det er til ham jeg ringer problemet er, for det lyder hos ham som når en mobil ligger oppe af en højtaler... den bliver ved med at komme med den forbandede tone.. har prøvet at skærme bluetooth boksen og at flytte den, men det hjalp ikke... ved ikke om det sidder i HU, men det eneste der virker lidt periodisk det er hvis jeg lægger min mobil om i bagagerummet... men det kan da ikke være rigtigt... nogle der har nogle gode forslag til hvad det kan være ??? det har ikke noget med mic gain og gøre vel ? for det er vel bare den normale støj... ( PS har prøvet og gå trinvist op i den til max, og det hjalp heller ikke)....
Jeg ved ikke om der er nogle der har været ude for det problem før ???
jeg er ved at blive sindsyg over at jeg ikke kan finde fejlen... og problemet er at jeg kan ikke undvære min mobil hvis jeg skulle have en lydbutik til at kigge på det...
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Bluetooth Håndfri