{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Hjælp: Dvd/tv reciever afspiller i bil {{forumTopicSubject}}

Jeg har en fiat bravo 95-99årgang

Jeg sælger min jvc afspiller fordi jeg kører lange turer og gerne vil have dvd afspiller i bilen. Så læste jeg lige noget med tv reciever og jeg har ingen erfaring inden for det derfor vil jeg hører jer om hvad tv reciever er og kan man så bare uden videre se tv eller hvad er forskellen fra min normale radio afspiller til dvd afspiller hvad jeg skal jeg være opmærksom på når jeg vil skifte nye ledninger og det.

Den jeg har kigget på

http://luxeus.dk/bil-udstyr-hi-fi-35/bil-dvd-afspiller-189/7-bil-dvd-afpiller-med-radio-og-tv-receiver-130.html

Installations størrelse: 1DIN
Skærm: 7" Farve TFT LCD
Opløsning: 1440 x 234 Pixels(4:3/16:9)
Grafisk OSD Menu - for nem betjening
Fuldt motoriseret folde-ud og ind mekanisme for skærm.
Panel position kan indstilles til højre og venstre.
DVD Afspiller med autoplay
DVD afspiller kompatibel med: VCD/ CD/MP3/MPEG4(Divx)/WMA/JPEG
FM Stereo Radio med 30 faste kanaler.
RDS receiver i radio
Analog + digital TV tuner indbygget med auto valg af NTSC, PAL
TV Receiver med 20 faste kanaler
TV receiver
audio/video output. (For tilslutning af ekstra skærm, fx nakkestøtte)
Input for tilkobling med fx Bakkamera og spillekonsol. - I bakgear skifter skærmen automatisk over på Bakkameratet (hvis installeret)
5.1-channel digital audio (SPDIF) udgang.
Dolby Digital og DTS decoder
ESP - Elektronisk og mekanisk Anti chok beskyttelse indbygget
Super lavt strømforbrug
4X45W MOSFET HI-FI Forstærker
ISO Monterings Ramme

I Pakken:

Engelsk Manual
Fjernbetjening
kabler
Monteringsskinner
Bil DVD system

Er den noget eller hvad vil i anbefale.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp: Dvd/tv reciever afspiller i bil
  • #1   19. maj 2008 Jeg ville umiddelbart ikke vælge sådan en " noname", ihvertfald ikke hvis jeg ikke kunne se den kørende først..

Der er desværre rigtig mange Flip ud skærme, der er elendig kvalitet, og det er sku alt afgørende...

• #2   19. maj 2008 donvoss okay men ville især gerne vide hvad folk vil anbefale mig at købe af dvd udstyr som er nemt og tilsluttet og hvad forskellen er fra normal radio tilslutning til dvd med tv måske eller bare dvd. (krav: usb tilslutning).

• #3   19. maj 2008 Først og fremmest:

Den du har kig på hos luxeus skal du IKKE købe.. Har set den i levende live, og det er noget bras.. Hvordan de kan finde på at skrive at den har motoriseret frontpanel og digital tv-tuner forstår jeg ikke - for det har den ikke.. Mener heller ikke den har RDS, men det kan jeg ikke huske præcist.. Men at de gør det overrasker mig ikke - har flere gange oplevet at de skriver ting som ikke passer..

men anyways.. Når det kommer til TV på et DVD-system er der to muligheder; Analog eller Digital tv-tuner.. I den prisklasse du søger finder du IKKE et anlæg med digital tv-tuner. Kineserne laver dem ganske enkelt ikke endnu..

Den analoge tv-tuner finder du i stort set alle DVD-systemer.. Du kan se Dr1, Dr2, TV2 og vist nok KBH.. Men det fungerer ligesom med en gammeldags UHF antenne som man havde stående ovenpå fjernsynet.. Så det afhænger af hvordan vejret er, hvor hurtigt du kører, hvorhenne og om du lige har spist ;).. Kort sagt så er det middelmådigt signal, og ofte vil man slet ikke kunne fange noget.. Skal du have TV skal du have en Digital tv-tuner boks.. Der skulle du få et godt signal uden svingninger..

Ifht tilslutningen er det helt normalt (forudsat du køber en med iso-stik) bortset fra at du skal huske håndbremsekablet...

Når det kommer til DVD-anlæg med skærm kommer det meget an på smag og behag - om man er til flip-ud, 2-din eller 1-din med aftagelig skærm..

I det prisleje jeg går ud fra du søger kan du kigge hos (udover luxeus):

hh-netshop.dk
    ice-shop.dk

Når du køber i den prisklasse skal du være MEGET opmærksom på specifikationerne - specielt det som der IKKE står!!.. Når du ser noget der er så billigt som den du har linket til er det som regel fordi der er sparet på en del funktioner.. Hvis du vil have en nogenlunde flip-ud skal du give omkring 3-4 kilo (medmindre du køber brugt).. Så har du ikke meget forstand på det, så smid den op her inden du køber.. - ligesom du har gjort med den fra luxeus..

• #4   20. maj 2008 Du kan købe mit pioneer Avic X1R for 6.500,- Det virker. Der er både navi, dvd og det hele i... smiley

Kommentér på:
Hjælp: Dvd/tv reciever afspiller i bil

Annonce