{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hej ang generator støj
  • #1   19. maj 2008 yes har oplevet det før med en pionner radio ub7900 eller hva den nu hed dyr model... måtte ind til deres lager og blive lavet.. virkede som det skulle derefter stel der var gået løs inde bag på print...

• #2   19. maj 2008 ja der smutter tit stelbaner i phonoudgangene på pioneers radioer.. havde en lidt dyrere model fra dem til små 6000 kr der fik jeg af vide at det var for dyrt at få lavet den

• #3   19. maj 2008 jeg mener helt bestemt jeg gav 450.- med moms

• #4   19. maj 2008 ja det er en klassiker... Det er et tegn på at der på et tidspunkt er trukket strøm gennem phono ledningen, og så brænder der enten en lille sikkerheds bane, eller en lille modstand af... prøv at holde en lille ledning mod den yderste del af phonostikket og til stel og se om ik støjen forsvinder...

• #5   19. maj 2008 jeg har haft så mange problemer med g.støj, indtil jeg fik et tip fra en radio ting, - og jeg begyndte at montere Støjftiler på + siden til div. anlæg, og så var mine problemer løst, alle siger stel, stel og atter stel, det har aldrig hjulpet på mine anlæg.

• #6   19. maj 2008 har aldrig haft problemer med støj før jeg fik en pioneer i min bil den røg så også hurtigt ud igen..

hmm 450?? de snakkede om 2500 da jeg spurgte og så var det ikke sikkert at det holdte, det havde de oplevet før at det ikke gjorde

• #7   19. maj 2008 pioneer har det med at være ret følsomme, og der kan let gå overgang i stel forbindelsen... jeg har haft 4 pioneer headunits, alle har på et eller andet tidspunkt haft det problem...

dog virker det til at de har fået styr på det i de nyere modeller

• #8   20. maj 2008 tusinde tak og har funder problemet jo så.... skod nok at man ikk har penge til nyt nu så...

• #9   20. maj 2008 for at teste kan du jo gå ned og "købe" et i thansen og så bruge din 14 dages returret...

ps. det har du ikke fra mig.. shh smiley

Kommentér på:
hej ang generator støj

Annonce