{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

Boxter db Warrior2 12" kabinet {{forumTopicSubject}}

Lige nu sidder min 12" Warrior2 i et portet kabinet på godt 55 liter og den river ret godt igennem. Jeg skal have bygget noget ordentligt bagagerum så den skal have nyt kabinet, jeg vil helst have et lukket af hensyn til pladsen. Men er der nogen der har erfaringer med forskellige typer kabinetter på denne bass?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boxter db Warrior2 12" kabinet
  • #1   7. jun 2008 Ok så lærte jeg da det smiley Nogen der ved noget om at lave kabinetter der er meget brede og ikke særlig dybe med port?

• #2   8. jun 2008 med port=stort kabinet
    uden port=lille kabinet...

søg på google... så kan du finde de rigtige størrelser

• #3   8. jun 2008 Jeg er godt klar over at lukkede kabinetter generelt er mindre end portede. Men osse at den ikke vil lever samme lydstyrke med samme effekt men mere dybde i et lukket. Korrekt?

Jeg har målene fra dansk autohifi, jeg leder efter erfaringer. Jeg vil have et kabinet der ikke er mange cm. dybere end enheden, med enheden i midten. Hvor og hvordan skal en port eller flere porte så sættes?

• #4   8. jun 2008 porten skal sidde på samme side som bassen....

eks. hvis bassen spiller ud i bagagerummet... så skal bagsiden - altså den side ind mod bagsædet, være skrå... den må ikke være paralel med fronten.... det fik jeg at vide ude ved www.lfaudio.dk

personligt er jeg til åbne kabinetter.. har selv kørt med 2 * 12" DLS UR12.... det dur!!!!!!!

Kommentér på:
Boxter db Warrior2 12" kabinet

Annonce