{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

forstærker indstilling. {{forumTopicSubject}}

hvordan indstiller jeg både front og bag højtalere, der er nogle knapper, hvor der står Low - flat - hi . hvilke en skal den stå på.. også står der noget med 0 - 12 db , en man kan dreje på. også er der nogle man kan skrue på, der kan skrue op og ned for front og baghøjtalere.

Det er en 4 kanals forstærker. 4x375 watt

så har jeg en amplifier mono 2 kanals, hvor jeg har 2 bass sat til, hva skal subsonic og lowpass ca stå på..

har brug for lidt hjælp, har skrevet en masse indlæg om alt mulig andet,sorry, har været disperat efter og få det til at spille.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forstærker indstilling.
  • Jakob L
    Jakob L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 30
    #1   10. jun 2008 Det kommer an på hvilke højtalere du har monteret på udgangene.
    Bas højtaler = Lowpass
    Diskant/ tweeter = Highpass

    Er ikke sikker hvis du har en mellemtone f.eks bas og mellemtone i en 2-vejs højtaler, men kunne forestille mig at den så skal stå på flatt.

    Mht. indstillingen er det nemmeste at sætte noget af den type musik du normalt hører på anlæget, indstille volumen til det du maks hører og så ellers indstille det aktive filter så bassen ikke "flabrer/ vibrerer"

    Håber det hjalp lidt...


  • #2   10. jun 2008 hvis du har sub i, skal alle andre højtalere stå på hi/high/highpass

Kommentér på:
forstærker indstilling.

Annonce