{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

slash d
slash d
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

Aarhus område/lære at sætte anlæg i {{forumTopicSubject}}

Hey .. jeg står og skal have sat anlæg i min bil.. og det er jeg ærligt talt ik god til.. rettere sagt jeg har ingen forstand på det. Og jer er sikker på at jeg ikke er alene om det.
Og så tænkte jeg på.. det kunne jo være der var nogle som havde lyst til at være med og lære om det.. det kræver selfølgelig en som HAR forstand på det og som har lyst til at afsætte en dag til at vise hvordan det skal gøres..

hvis vi kan samle en 5-6 gutter som vil lære om det.. samt en som har forstand på det.. og som har lyst.. uden at få penge for det.. ( se det som en god gerning ) så giv mig da et prej..

Anlægget består af 2 forstærkere
1 sub
og et komponent sæt
et ekstra batteri
og to kondensatoere
+ kablerne skal trækkes

Da jeg senere skal have central lås og bedre alarm system + automatisk rudehejs så kan det også blive til en dag som med anlæget hvor folk kan lære om hvorn man sætter det i sin bil

bilen er en Polo 6n

dette er ikke kun for at få sat mit anlæg i bilen gratis eller for en kasse øl whatever.. det er også for at hjælpe andre som gerne vil lære om at sætte anlæg i samt kabeltrækning og andre smarte fif : )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aarhus område/lære at sætte anlæg i
  • #1   13. jun 2008 at du så lige får sat anlæg i gratis er jo kun en bonus ikke sandt.... nej mester der bliver du sku nok nød til at punge ud..... smiley men idéen var da go...

• slash d
    slash d Tilmeldt:
    jun 2008

#2   13. jun 2008 jep .. ved godt det er mig som får mest ud af det. Men i det mindste vil jeg da prøve at hjælpe andre til at lære om det.. og de ville da sikkert blive mægtigt glade for at få sårn et "kursus"
    man kan så vælge at tage en ramme øl med til gutten som vil afsætte en dag til det..

• #3   13. jun 2008 Fandme nærigt ikke at tilbyde folk noget for det? Tænk lige over det....

• #4   13. jun 2008 Den bedste måde at lære lidt om bilstereo på, er ved at læse en masse om det, og spørge til råds hos folk der beskæftiger sig med det.

Der MASSER af gode guides herinde, der beskriver både kabelføring, opkobling, indstilling mm.

Alternativt er der lavet how-to DVD'er der beskriver fremgangsmetoden med video og "fortælling".

Jeg tvivler stærkst på at du får en kompetent bilstereo-montør til at bruge sin dag på at forklare om det gratis.
    Så mit råd...søg op på det og LÆS om det inden du går igang...Og spørg så til råds undervejs...

• slash d
    slash d Tilmeldt:
    jun 2008

#5   13. jun 2008 Jens B .. sådan kan du også vælge at se på det..

det har intet at gøre med at være nærig... havde bare en ide om at man kunne hjælpe hinanden uden der skulle være penge involveret..
    og det er svært at lære at sætte anlæg i en bil uden anlæg og bil ....

• slash d
    slash d Tilmeldt:
    jun 2008

#6   13. jun 2008 Essal AKA Aze . jeg tvivler skam også på at der er nogle som gider .. men man kunne jo være heldig at der fandtes nogle flinke mennesker der ude..

• #7   13. jun 2008 Der er da kun en ting at gøre, kaste sig ud i det og prøve sig frem.. Hvis det går helt i lort så må man jo lave det om, og hvis det bliver ved med at kikse så må man jo betale sig fra det.. Men hvis det bare skal være noget i træ skulle alle jo kunne finde ud af det !

• slash d
    slash d Tilmeldt:
    jun 2008

#8   13. jun 2008 Martin R det skader aldrig at se en med forstand på det sætte sårn noget i en bil på nært hold hvor man selv kan stille spørgsmål

• #9   13. jun 2008 som sagt er idéen go... men tror næppe en ville bruge en dag på.... næ prøv dog at finde en der har forstand på det og som skal sætte anlæg i sin egen bil istedet og spørg om i må kigge over skulderen der istedet... det ville nok være en bedre løsning

• #10   13. jun 2008 Eller betale en der har gjort det 100vis af gange før, og evt spørge om man må lure på ham.. Så er du sikker på det bliver gjort ordentligt..

evt vend det om, og spørg dig selv, om du ville bruge en dag eller mere på at "lære" en 5-6 stykker at gøre et eller andet.. gratis? smiley

Ellers ganske god idé..

• slash d
    slash d Tilmeldt:
    jun 2008

#11   13. jun 2008 - Andy - ærligt talt.. hvis jeg kunne finde ud af det så ville jeg nok ja
    måske nok kræve en kasse øl fra hver som kom og lurede på.. heh
    og det ville da også være helt fair

nu kan jeg kun isolere ventilationssystemer =D og det er jo ik så spændene og det er begrænset hvor mange som vil lære det

• #12   13. jun 2008 Heh ja okay smiley nok begrænset hvem der vil lære det smiley

Men prøv dig da frem, det er sku ikk så svært at sætte anlæg i, den bedste måde at lære ting på, er at prøve selv..

Hvis du prøver selv, så skal du være velkommen til at spørge til råds hvad du skal gøre osv.. gratis.. haha smiley

• slash d
    slash d Tilmeldt:
    jun 2008

#13   13. jun 2008 næ så hellere vente til min kammerat har tid til at gøre det med mig. .
    og ja jeg HAR spurgt ham om han ville have tilskuere på .. det vil han ik :S

• #14   13. jun 2008 Så er der jo heller ikk noget problem smiley

• slash d
    slash d Tilmeldt:
    jun 2008

#15   13. jun 2008 næh .. jeg kan være totalt ligeglad

• #16   14. jun 2008 er man ikke lidt naiv hvis man tror man kan få det gjort gratis.

find en mand der kan det.
    giv ham de penge det koster og se hvad han gør.
    når du jo så har lært det.
    kunne du evt selv tjene penge på det smiley

• #17   9. aug 2008 ja eller gøre en god gærning ved at hjælpe andre ganske gratis :D:D

Kommentér på:
Aarhus område/lære at sætte anlæg i

Annonce