{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Nr1
Nr1
Følgere: 80 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.214

findes Denne 2xDIN - HU ??? {{forumTopicSubject}}

syntes jeg har set nogen 2xdin hu´s med stor 6-7" skærm, der har samme design som mit total kreative billede smiley http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/1246775.jpg

dvs. hvis man har problemer med at den kan være der i "undersektionen" kan man købe nogen der ikke har så stor en dybe under selve afspilleren ?

Findes det.. og gerne med link..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  findes Denne 2xDIN - HU ???
  • #1   13. jun 2008 okay... har set nogen org. hu´s der har noget alle denne bygning, så den ikke er så dyb i undersektionen.. kunne være man også kunne få alm. mærker som var sådan..

• #2   13. jun 2008 yes i know, ... men så er det ligeså nemt bare at smække en skærm i, med car pc.. det var bare Hvis nu...

• #3   13. jun 2008 Ja, det findes. Hvis man ser på eks en BMW E46, har deres "2DIN" OEM anlæg netop denne form. Det er også derfor en alm 2DIN enhed ikke kan være der, da de har denne form.

At modificere en normal 2DIN enhed til denne form er da nok det mest absurde jeg nogensinde har hørt?! Det er bestemt ikke muligt. Der er en mening med galskaben, når en 2DIN enhed fylder det, den gør.

Men hey, du skal da selvfølgelig have en Car-PC i, så er du ude over det med pladsen....

Kommentér på:
findes Denne 2xDIN - HU ???

Annonce