{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Fællesindkøb af RAAMmat dæmpning {{forumTopicSubject}}

Hvem vil være med til et fællesindkøb af RAAMmat for at få lidt rabat og en væsentlig besparelse på fragt.

RAAMmat er butyl og ikke asfaltbaseret med samme fordel med lav vægt, dæmpningseffekt og nem montering som dynamat men til en pris der er meget lavere.

Desværre findes der ikke en dansk importør så det skal bestilles fra USA

http://www.raamaudio.com

Her er hvad jeg fik oplyst af pris ved enkeltkøb for en mængde svarende til en bil, der dæmpes i dørene og i bagagerummet - en rulle er 64 squarefeet eller godt 5 m2. Ensolit er et lyddæmpningsprodukt ala neopren som ikke suger vand og dermed ikke skaber rustproblemer i dørene som filt kan gøre.

1 roll BXT RAAMmat 99.00
3 yards ensolite 29.85
USPS air mail 109.50

Total $238.35 USD

Dertil kommer oftest moms og told af varene normalt 30% men vist ikke at selve fragten.

smiley Hasse W

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fællesindkøb af RAAMmat dæmpning
  • #1   14. jun 2008 Der betales også af fragt

• Steen  S
    Steen S Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 188
    #3   14. jun 2008 Hvorfor ikke bare købe noget Dynamat ? Det er det bedste.

• #5   16. jun 2008 kan sige så meget at jeg kører selv med raamaudio produkter ....

ved køb af 3 ruller raammat og 10 yards ensulite kunne det MEGET godt svare sig med dette produkt ...

og kan sige så meget at min bil er LI så dæmpet som min brors bil med dynamat smiley

dynamat er lidt bedre, men væsentlig dyre ...
    og personligt syns jeg ikk det er de resterende penge værd at købe dynamat ...

for mig er raamaudio's produkter bestemt til 5 stjerner af 5 ...

og vil i ikk købe et godt produkt til MEGET god pris er det jeres egen fejl. men mit råd er at i får MEGET LIDT der er bedre ...

• #6   16. jun 2008 kim L:

hvis du går efter at det bare er at bruge mere så kan du da bare købe asfalt måtte og blande dig udenom denne tråd? ...

grunden til man køber botyl baseret produkter som raammat er fordi det ikk kun addere masse men også vibretionsdæmper, og det gør asfalt måtte ikke ...

kan så os sige at i mit tilfælde kunne jeg ikk bare bruge mere og mere, det blir jo også tungere, og man skal tænke på dørhængslerne om de kan klare et konstant tungere pres. min punto har allere nu lidt problemer, og har enda købt raammat for at få noget af det bedste i forhold til hvor meget man putter på for at spare nogle kilo ...

just my 10 cent

• #7   17. jun 2008 Kent Ø : Nu findes der jo dæmpe produkter i dk som ikke er asfalt måtter men som nemlig er botyl basseret som er mindst lige så godt som RAAMmat (ingen nævnt ingen glemt), ja deres priser er da fine, men når fragt, told og moms er lagt til så tror jeg sku næsten man ka få det til samme pris (hvis ikk billigere) herhjemme, for det er altid muligt at få mængde rabat.

Men tilbage til tråden.

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    jun 2004

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 155
    #8   17. jun 2008 Desuden hjælper det jo ikke ligefrem på prisen på de andre dæmpeprodukter at man begynder at lave fælles køb i udlandet, for importørene får jo også mængde rabat og da Danmark i forevejen er et lille land ligger vi højere med priserne da vi ikke kan aftage samme mængder som f.eks Tyskland kan og jo mindre de sælger jo højere priser...

Jeg ved også at de enkelte importører lægger meget tid og mange penge for at få et nyt mærke op og køre, men hvis de kan se at folk bare laver fælleskøb i udlandet så gider de ikke investere i nye mærker, ingen nye mærker = færre produkter på det danske markede = dyre produkter da der ingen konkurrence er...

Og som Martin siger så er det rent faktisk muligt få en ret god pris på de produkter som man allerde kan få i DK, man skal bare spørge de enkelte forhandlere og så skal man nok også købe mere end en enkelt rulle dæmpe materiale. Jeg har f.eks bestilt over 20kvm butyl dæmpe materiale og har fået en pris der matcher enhver pris i udlandet og så kommer fragt oveni fra udlandet...

Kommentér på:
Fællesindkøb af RAAMmat dæmpning

Annonce