{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.708 visninger | Oprettet:

Xzound :@ {{forumTopicSubject}}

hver eneste dag når man åbner det her forrum er der folk der skal ha deres første anlæg der stiller det samme ulidelige spørgsmål. "har kigget lidt på det her fra T-svansen er det godt" og svaret er hver gang nej nej og atter nej. hvis man skal ha anlæg der spiller nogenlund fornuftigt skal ens budget helst ligge på over 6000 kr. der er altså en grund til at Xzound er så billigt det er noget crap og vil altid være noget crap. deres højtalere kan ik tage dybe toner deres radioer går i stykker når man begynder at trykke på knapperne.

man kan ik skyde genvej hvis man vil ha ordentlig anlæg så koster det penge. hvorfor tror i at det kun er thansen der kan sælge højtalere til 149 kr det er måske fordi at der ikke er brugt ordentlige komponenter.. og man kan kun grine endnu mere når man ser folk i markedet sælge deres xzound lort skrive at det er velegnet til konkurrence brug eller at det bare er et super godt anlæg. lær det nu og så spar jeres penge lidt sammen og så gå ud og køb noget der holder mere end en måned

ved godt at jeg sikkert bliver sablet ned men spydige kommentarer. men havde virkelig brug for at komme af med min galle for er virkelig træt af at se emner hvor der bliver spurgt hva man skal vælge og når der så bliver givet forslag om alpine, jbl, rainbow, audison osv. så ser folk prisen og så bliver svaret har kigget på den her fra thansen er den ikke lige så god

over and out søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xzound :@
  • #1   25. jun 2008 F:S - jeg synes deres forstærkere forvrænger helt vildt... jeg vil hellere køre mine højtalere over en god radio med en god indbygget forstærker end en xzound smiley

  • #2   25. jun 2008 jeg må tilstå af det xzound og ellers thansen anlæg jeg har synste jeg spiler godt så hvorfor bruger fler penge på det nå det af lige vel bliver stjålet en eller anden dag smiley

  • #4   25. jun 2008 syntes det er et større problem med alle dem der render rundt og tror at watt er ALT og så finder de den højttaler med allerflest watt og køber den... dernæst køber de så en 5-6 kanals forsætker på 50 watt måske og kører hele lortet over den...

    så går der lige et par måneder og så kommer topicen "min lyd gik lige pludseligt ud? :S" her på bg...


  • #5   25. jun 2008 Når det er til førstegangs anlæg og folk bare gerne vil have noget lyd i bilen men ikke har de helt store penge er x-sound sgu fint nok....

    Har det selv og har haft det i et stykke tid men er stille og roligt begyndt at få andet hjem som skal i istedetfor...

    Men har da været glad for mit... Og så var det til billige penge.....

    Sys det er fint til begyndere....


  • #6   25. jun 2008 har haft en anlæg der fra der spiller skide godt.. men nu venter jeg på mit pioneer anlæg til 10kg skal komme hjem til farmand smiley

  • #8   25. jun 2008 Vi takker Mads M for et meget brugbart svar som virkelig gavner en saglig diskution...


    suk


  • #9   25. jun 2008 Jeg vil til dels give begge parter ret, ja xsound er ganske udemærket som det første anlæg.. hvis man er tonedøv.. Jeg må dog sige at deres kæmpe bas samt forstærker sparker godt for pengene, men alt det andet ville jeg ikke selv røre med en ild tang.. spar derfor op og køb noget der er lidt bedre.. læs evt bedømmelser på hifi forummer osv, her vil man med garanti kunne finde hvad man søger smiley

  • #10   25. jun 2008 ved godt at t-hansen ikk har været heldige med deres anlæg.. men hvis du skiller en x-zound forstærker, står der med sjovt nok sony på enhederne.. dette er dog kun sony's 2. sortering som bliver monteret i dem..
    men det er ikk kun t-hansen som brænder af.. jeg havde for en måned siden købt en pioneer sub, som brændte af efter kun 14 dage.. og den var indstillet hos en forhandler


  • #11   25. jun 2008 Heheh...

    Hold da op... Ja - Der er en grund til at det er så billigt... Og det er altså fordi di køber anlæg ind til mere end 200 butikker i danmark. Derfor kan de sælge deres anlæg så billigt...

    Jeg har også haft Thansen forstærker/Sub - Og det spillede maks! Helt klart... Og hvorfor bruge mange penge på anlæg hvis folk alligevel er langfingrede. Folk forstår jo ikke at smide alarm i bilen alligevel når der købes stort anlæg, og vupti, så klager de over at lortet er væk...???


  • #12   25. jun 2008 F:S - grunden til at folk synes det spiller fint er ofte fordi de ikke har en reference. Det er lidt ligesom en fodgænger synes at en 50 hestes saxo kører hurtigt fordi han har en noget ærgeligt reference efter min mening smiley

    men jeg skal selvfølgelig ikke fortælle folk hvad de skal mene... jeg synes dog bare at xzound lyder skidt.

    ricko - lyd kan også forsvinde for folk der bruger mange penge på hifi LOL smiley

    ole o - det er jo som man tager det... jeg synes det er synd at folk går ud og ofre penge på xzound fordi det er billigst, for derefter at finde ud af det lyder af lort.

    niki - når du får dit pioneer tror jeg du vil ændre din mening om lydkvaliteten af xzound smiley

    dean - der står ikke sony nogle steder på xzound hvis det er det du mener.

    RS - det er billigt fordi det er oem produkter. Selvfølgelig klager man over at folk ikke kender forskel på dit og mit... Jeg går ikke ud fra du reagere anderledes hvis du bliver bestjålet ?



  • #13   25. jun 2008 hmm jeg tror tydeligvis mange af jer misforstod pointen lidt. lars k du forstod lige præcis hva jeg mente..

    problemet er nemlig at folk køber det og siger det lyder godt fordi de aldrig har prøvet andet. jeg var osse inkarneret alpine fanatiker indtil jeg hørte rainbow højtalere og så fik jeg sådan nogle i fronten. problemet er at mange unge mennesker tror virkelig at der ikke er forskel på dyrt og billigt men så brokker de sig over at det de har købt i thansen gør underlige ting og ikke spiller som deres kammerats der er audison og hertz... og ja Tsvansen er udemærket hvis man bare skal spille stille roligt. men andet er det ik egnet til..

    og nej det er ik billigt fordi det bliver købt ind til 300 butikker. det er billigt fordi at de får det lavet på licens af 3 sorteringer


  • #14   25. jun 2008 og så spar dog de par tusinde mere sammen og køb et lidt bedre anlæg

    desuden har jeg prøvet og sætte xzound højtalere til mit anlæg. og må sige at det virkelig gjorde mig klar over hvor gode mine højtalere var i forhold. kunne ikke engang indstille mig til ordentlig lyd med deres højtalere


  • #15   25. jun 2008 søren s - jeg er heller ikke sikker på xzound højtalere bliver bygget med lyd for øje smiley tror nærmere det eneste man tænker på er at lave det så billigt som muligt smiley

    ikke at der er noget galt i det men det skal man dog være klar over når man køber xzound... jeg kunne f.eks. aldrig finde på at skifte mine standard golf 4 højtalere ud med xzound da det vil være en forringelse af lyden smiley


  • #16   5. mar 2009 WTF et skævt emne!

    nogle har penge til dyre anlæg. TILLYK!!

    andre har sku desv ikk så mange penge;) TRIST!

    men ja t-hansen spiler fint lavt, men ikk højt. Men hey går selv meget op i musik, musik er sku det der betyder mest for mig og jeg har: 1 magnat lukket 12" sub, 2 kanal t-h forstærker, 2 stk 6x9 " 16 v t-h og 2 16 v 4" diskant foran. spiller fint nok til at overdøve en samtale, men heller ikke mere så.

    meeen heldigvis så har jeg da ikke høreskade som 50 årig;)

    var så lii min mening, og er sku ret liiglad hva i sys. hver mand sin mening, som man jo sir;)


  • #18   5. mar 2009 hehe er ikke så meget inde i det;) det jeg vil sige er, hvis du får 1800 i su i mdr og ska ha råd til bil regninger og sådan, så er det desv ikke det helt store anlæg man kan købe selvom jeg enormt gerne ville have haft phoenix gold diskant og 6x9 og pioneer hu og earthquake sub og forstærker:) meen er der sku desv ikk råd til før uddannelse er færdig;)

    men ja lyden følger desv med prisen:(


  • #19   6. mar 2009 man skal selvfølgelig købe det man har råd til... der er bare mange der køber noget der kunne gøres bedre til samme pris

  • #20   8. mar 2009 hehe synes det er fedt at se et emne vækket til live selvom det snart er et år siden jeg startede det. men ja er jo stadig rørende enig med lars k. og som kim siger et godt anlæg behøver ik spille højt. bare det der kommer ud af højtalerne ikke skratter og lyder som noget der spiller under vandet. og med hensyn til thansen og økonomi. så kan man altså købe bedre anlæg til samme penge andre steder.

  • #21   9. mar 2009 søren - sådan kan det jo gå når folk skriver til nye medlemmer at de skal søge svar i forum smiley

  • #22   9. mar 2009 lars.k hehe ja har bare sjældent oplevet at folk har fulgt det råd smiley

  • #23   10. mar 2009 hehe det jo ikke alle der er lige naive;)

  • #24   14. jul 2009 jeg har skq intet imod xsound, alså du får hvad du betaler for, intet mindre,

    men jo skal det lyde rigtigt så bliver dankortet skq hurtigt varmet smiley


  • #25   15. jul 2009 Thomas F - har du lige fået job hos thansen siden du søger alle gamele forum indløg igennem der omhandler xzound ?

  • #26   15. jul 2009 hov nej fik ikke set datoen smiley

    nej bedre endnu jeg skal lave anlæg for en ven med lærling løn smiley


Kommentér på:
Xzound :@

Annonce