Xzound :@ {{forumTopicSubject}}
hver eneste dag når man åbner det her forrum er der folk der skal ha deres første anlæg der stiller det samme ulidelige spørgsmål. "har kigget lidt på det her fra T-svansen er det godt" og svaret er hver gang nej nej og atter nej. hvis man skal ha anlæg der spiller nogenlund fornuftigt skal ens budget helst ligge på over 6000 kr. der er altså en grund til at Xzound er så billigt det er noget crap og vil altid være noget crap. deres højtalere kan ik tage dybe toner deres radioer går i stykker når man begynder at trykke på knapperne.
man kan ik skyde genvej hvis man vil ha ordentlig anlæg så koster det penge. hvorfor tror i at det kun er thansen der kan sælge højtalere til 149 kr det er måske fordi at der ikke er brugt ordentlige komponenter.. og man kan kun grine endnu mere når man ser folk i markedet sælge deres xzound lort skrive at det er velegnet til konkurrence brug eller at det bare er et super godt anlæg. lær det nu og så spar jeres penge lidt sammen og så gå ud og køb noget der holder mere end en måned
ved godt at jeg sikkert bliver sablet ned men spydige kommentarer. men havde virkelig brug for at komme af med min galle for er virkelig træt af at se emner hvor der bliver spurgt hva man skal vælge og når der så bliver givet forslag om alpine, jbl, rainbow, audison osv. så ser folk prisen og så bliver svaret har kigget på den her fra thansen er den ikke lige så god
over and out søren
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 79 Svar: 4.145
aug 2003
Følger: 48 Følgere: 48 Biler: 5 Emner: 57 Svar: 174
sep 2005
Følger: 53 Følgere: 58 Biler: 23 Emner: 645 Svar: 8.841
så går der lige et par måneder og så kommer topicen "min lyd gik lige pludseligt ud? :S" her på bg...
mar 2005
Følger: 31 Følgere: 27 Biler: 1 Emner: 123 Svar: 570
Har det selv og har haft det i et stykke tid men er stille og roligt begyndt at få andet hjem som skal i istedetfor...
Men har da været glad for mit... Og så var det til billige penge.....
Sys det er fint til begyndere....
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 211 Svar: 1.411
apr 2003
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 5 Emner: 216 Svar: 1.808
suk
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 44 Biler: 5 Emner: 13 Svar: 2.055
okt 2005
Følger: 30 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 23 Svar: 87
men det er ikk kun t-hansen som brænder af.. jeg havde for en måned siden købt en pioneer sub, som brændte af efter kun 14 dage.. og den var indstillet hos en forhandler
jan 2005
Følger: 103 Følgere: 102 Biler: 9 Emner: 341 Svar: 2.444
Hold da op... Ja - Der er en grund til at det er så billigt... Og det er altså fordi di køber anlæg ind til mere end 200 butikker i danmark. Derfor kan de sælge deres anlæg så billigt...
Jeg har også haft Thansen forstærker/Sub - Og det spillede maks! Helt klart... Og hvorfor bruge mange penge på anlæg hvis folk alligevel er langfingrede. Folk forstår jo ikke at smide alarm i bilen alligevel når der købes stort anlæg, og vupti, så klager de over at lortet er væk...???
mar 2007
men jeg skal selvfølgelig ikke fortælle folk hvad de skal mene... jeg synes dog bare at xzound lyder skidt.
ricko - lyd kan også forsvinde for folk der bruger mange penge på hifi LOL
ole o - det er jo som man tager det... jeg synes det er synd at folk går ud og ofre penge på xzound fordi det er billigst, for derefter at finde ud af det lyder af lort.
niki - når du får dit pioneer tror jeg du vil ændre din mening om lydkvaliteten af xzound
dean - der står ikke sony nogle steder på xzound hvis det er det du mener.
RS - det er billigt fordi det er oem produkter. Selvfølgelig klager man over at folk ikke kender forskel på dit og mit... Jeg går ikke ud fra du reagere anderledes hvis du bliver bestjålet ?
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 237
problemet er nemlig at folk køber det og siger det lyder godt fordi de aldrig har prøvet andet. jeg var osse inkarneret alpine fanatiker indtil jeg hørte rainbow højtalere og så fik jeg sådan nogle i fronten. problemet er at mange unge mennesker tror virkelig at der ikke er forskel på dyrt og billigt men så brokker de sig over at det de har købt i thansen gør underlige ting og ikke spiller som deres kammerats der er audison og hertz... og ja Tsvansen er udemærket hvis man bare skal spille stille roligt. men andet er det ik egnet til..
og nej det er ik billigt fordi det bliver købt ind til 300 butikker. det er billigt fordi at de får det lavet på licens af 3 sorteringer
jun 2008
desuden har jeg prøvet og sætte xzound højtalere til mit anlæg. og må sige at det virkelig gjorde mig klar over hvor gode mine højtalere var i forhold. kunne ikke engang indstille mig til ordentlig lyd med deres højtalere
mar 2007
ikke at der er noget galt i det men det skal man dog være klar over når man køber xzound... jeg kunne f.eks. aldrig finde på at skifte mine standard golf 4 højtalere ud med xzound da det vil være en forringelse af lyden
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 80 Svar: 471
nogle har penge til dyre anlæg. TILLYK!!
andre har sku desv ikk så mange penge;) TRIST!
men ja t-hansen spiler fint lavt, men ikk højt. Men hey går selv meget op i musik, musik er sku det der betyder mest for mig og jeg har: 1 magnat lukket 12" sub, 2 kanal t-h forstærker, 2 stk 6x9 " 16 v t-h og 2 16 v 4" diskant foran. spiller fint nok til at overdøve en samtale, men heller ikke mere så.
meeen heldigvis så har jeg da ikke høreskade som 50 årig;)
var så lii min mening, og er sku ret liiglad hva i sys. hver mand sin mening, som man jo sir;)
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 80 Svar: 471
men ja lyden følger desv med prisen:(
mar 2007
jun 2008
mar 2007
jun 2008
jul 2007