{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kraftig og billig forstærker -
  • #1   26. jun 2008 jeg ville ikke købe den.. køb heller noget ordenlig i stedet for... du kan få en fed RF forstærker til 3000kr der nemt kan trække 2 sæt højtaler og en sub

  • #2   26. jun 2008 Jeg vil ikk gi så meget for en forstærker.

    Alle roser sond magus og sinuslive til skyerne.
    Så vil egentlig bare høre om den her ikk os kunne levere samme vare som evt soundagus.

    Det er os kun en forstærker til mine 2x10'' db warrior basser jeg skal have fat i


  • #3   26. jun 2008 Hvis du kun skal trække to basser med den, er det så ikke dumt at investere i en 4 kanals forstærker...
    Køb du hellere soundmagus x-1502 istedet til de få hundrede kroner xtra...
    Hvis du ikke har lyst til at gå ud og investere lidt mere og så få noget ordentlig knald i, så er soundmagus'en et ok valg...


  • #4   26. jun 2008 okay, Det fair sagt smiley
    og det vil jeg tage til mig.

    men nu vi er igang, Kan jeg så ikk os få en begrundelse for hvorfor den her 4kanals ikk er mindst lige så god, hvis den brokobles ?


  • #5   26. jun 2008 Fordi den 4 kanals der den ihvertfald ikke kan levere noget hen i nærheden af de watt den er opgivet til.
    Jeg tror du skal være heldig hvis den giver 4x80 Watt RMS... "rigtige watt altså"

    Samtidig vil du få mere kontrol over dine basser med en forstærker der faktisk er beregnet til at drive basser med, ergo en god stærk 2 kanals eller en rigtig mono blok.

    Alternativt skulle du måske kigge lidt på nogen bedre produkter...

    Hvis du vil have noget der sparker seriøs røv uden at skulle betale en mindre herregård, så kig efter f.eks Hertz og Audison's Entry level forstærkere... Ved entry level fra de to producenter menes der så noget der ligger langt over alt det billige grej man kan finde, ude at prisen bliver skyhøj...

    Hertz EP D1 er en god "lille" Monoblok til 3999,-
    Audison SRX1D er ligeså en dejlig "lille" Monoblok til 3999,-

    De har samme specs, og er hammer flotte forstærkere, med kvalitet i årene. Der er brugt komponenter fra de lidt dyrere serier fra de to mærker, så man ved det er iorden...

    Men ellers så er der også Alpine, Pioneer, Rockford Fosgate og et par andre gode du kunne kigge efter...

    Men igen, så er det jo op til den enkelte hvor meget man har lyst til at bruge på det...


  • #6   26. jun 2008 jeg har en megakick silverstone 4 kanals fra importas.. Og den trækker et sæt 6x9" 3 vejs på 2x200 watt rms og en 12" warrior på 1600 watt rms .. Og den trækker dem godt.. Den bliver ikke varm, går ikke ud.. Den spiller bare.. Og det lyder fandme godt.. Og så spiller den bar højt mine sidespejle og mit bakspejl ryster så meget at jeg ikke kan se i dem..

  • #7   26. jun 2008 dem der roser soundmagus og sinuslive har vidst aldrig hørt dem smiley

    den der forstærker må du aldrig købe og jeg vil også anbefale dig at holde dig langt væk fra soundmagus og sinuslive. Skal du have en prisbevidst forstærker skal du nok overveje ground zero


  • #8   26. jun 2008 JJ - anytime smiley

    jeg ved ikke om det bare er mig men jeg synes også de mister noget power når de bliver varme smiley


  • #9   26. jun 2008 hmm okay... det er vel også de færreste der kan holde til at lytte på dem i mere end 5 minutter af gangen LOL smiley

  • Steen  S
    Steen S Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 188
    #10   26. jun 2008 4x350 watt på 2 stk 25A sikringer ?? Yeah right. 4x35 Watt hvis du er heldig.

  • Steen  S
    Steen S Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 188
    #11   26. jun 2008 "Den har 50 ampere sikringer, dvs 50x14,4= 720watt."

    Og så er det en AB forstærker som ikke langt fra kan omsætte alle de strøm-watt til lyd-watt.


  • #12   27. jun 2008 der står 2X25 ampere sikringer i deres egen specifikation

  • #13   27. jun 2008 nåå det er jo også det du skriver smiley

    men du skal nok lave regnestykket om til 50X11 sådan ca.


Kommentér på:
Kraftig og billig forstærker -

Annonce