{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Radio tapper batteri :S {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige monteret en Pioneer radio i min bil, men hver morgen når den har stået netten over er batteriet fladt. Selvom radioen slukker når jeg slukker bilen og jeg piller fronten af og tager med ind. Jeg ved ikke om det kan være stikkene bag på der sidder forkert, der er jo to røde, en gul og en gul med 2 stil og en blå, hvordan skal disse sidde for at den gemmer mine indstillinger og bare starter op med den sang jeg hørte da jeg slukkede?? Derudover sprang sikringen til lyset i speedometeret så jeg satte den til :S Men det er vel den orange ledning der bare skal pilles ud af ISO stikket??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Radio tapper batteri :S
  • #1   2. jul 2008 Den blå skal i hvert fald være remote, så den skal sættes til. Hvilken bil er det?

(Den blå er som regel den der sørger for at indstillingerne bliver gemt. Jeg skulle på min C1 bytte 2 ledninger rundt. Det var nogle af dem der sad med alm stik. og ikke i isostikket.

Jimmy

• #2   2. jul 2008 Det er en Saxo fra 2002.

Jamen der er en gul ledning uden stik på der hedder 'mute' den har jeg sat til remote og det fungerer fint, men det er måske der den er gal??

• #3   2. jul 2008 Rød og gul fra radio skal til rød i bilen.
    Blå er remote og skal til remote fra forstærker.
    Sort på radio skal til sort/stel på bilen...

• #4   2. jul 2008 Der er ingen sort... Og jeg har prøvet at sætte den blå til remote og det dur ikke, men den der hedder 'mute' fra radioen virker som remote så tror det er rigtigt nok..

Kommentér på:
Radio tapper batteri :S

Annonce