{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Hjælp ang subwoofer {{forumTopicSubject}}

Hej!
Vil på forhånd sige at jeg ved meget begrænset om anlæg.
Men jeg har en sony radio på 4x45 watt, som smider musik ud på 4x60 watts højttalere fra hhv. JBL og Cerwin-Vega. Det er nogle små 4" tommers højtalere, som ikke leverer den bas jeg "behøver". Vil derfor smide en subwoofer i. Men hvad kræver det? Skal de andre højtalere også igennem en forstærker, og hvordan og hvorledes?

Mvh Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang subwoofer
  • #1   8. jul 2008 du behøver en mono-blok til wooferen og en 4 kanals til højtalerne =) så er der gang i den =)

• #2   8. jul 2008 nej man behøver ikke en monoblock, men hvis det skal være ville jeg klart foretrække det fremfor en 2 kanals. man kan jo også sagtens få god lyd uden at det behøver være dyrt. er man ikke kræsen eller ret krævende kan man selvfølgelig bare køre højtalerne over hu´en som **BDOG** _siger, men jeg blev vildt hurtigt træt af det.

• #3   8. jul 2008 næ, men så vidt jeg kan se har du da heller ikke svaret på spørgsmålet. du er kommet med tips til hvad han kunne gøre ( lidt ligesom mig ?

men alt hvad han behøver er vel bare at gå ned i thansen og få et kabelsæt og et linje kabel, så er den skid slået, ja og så en eller anden random forstærker til wooferen, enten 1 eller 2 kanals =D

• #4   8. jul 2008 heller ikke mig, men vi er da ved få gang i en god diskussion alligevel, men lad nu det ligge =) jeg tror Michael H har fået hvad han ledte efter =P.

• #5   8. jul 2008 okay.. har i et godt forslag til hvilken sub og forstærker jeg burde købe? Helst ikke aaalt for dyrt.. Det skal passe nogenlunde til det der i forvejen er i bilen.

• #6   8. jul 2008 det kommer jo an på så meget. jeg vil nok foreslå dig at gå ned i jari auto eller en anden bil stereo forretning. så kan du høre lidt forskelligt så du for det som du vil have det =) de kan også foreslå en masse gode forstærkere.

jeg kan personligt godt lide alpine / jbl og rockford forcegate =)

Kommentér på:
Hjælp ang subwoofer

Annonce