{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp til en nybegynder {{forumTopicSubject}}

Hej bg.... jeg vil gerne have lidt bedre lyd i min lille punto. Jeg har ikke voldsomt meget forstand på det, kun en smule. Men altså hvis man nu køber en HU og et par højtalere i god kvali vil det ik kunne spille ok? Tænkte på en HU fra Alpine, CDE-9872. Og så skifter jeg mine gamle standard højtalere ud med nogle bedre.

Eller har i andre forslag? Er ikke fordi jeg har tænkt mig at bruge voldsomt mange penge på det i den bil, derfor jeg ik vil have forstærker og subwoofer. Men jeg vil gerne have kvali produkter, ikke sådan noget xzound fra thansen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp til en nybegynder
  • #1   14. jul 2008 vis du køber en alm hu og et par 6x9 højtaler til hattehylden. en billig forstærker og måske en lille bas så spiller det altså ganske udemærket... har selv haft det i en punto for 10 år siden og det spillede ganske udemærket...

• #2   14. jul 2008 uden forstærker er det svært at finde noget der spiller godt smiley
    men hvis du starter med at købe det headunit du gerne vil ha så skulle lyden gerne blive forbedret allerede der... du er ikke på afveje med alpine i hvert fald smiley

• #3   14. jul 2008 Anyways så køber jeg ihvertfald den HU, så kan jeg i det mindste høre cd istedet for bånd smiley

• #4   14. jul 2008 Forresten er den nem nok at installere sådan en ?

• #5   14. jul 2008 morten.. Radioen er supernem at montere. ud med gammel radio og ramme. ny ramme i sæt stik i radio og prøv om det spiller og sæt radio i. det er simpelt.. altså bare radio forbedrer lyden og et par rainbow højtalere eller alpine højtalere til 600 kr ville da helt klart osse forbedre lyden.. med andre ord det kan kun blive bedre. men det kan ikke betale sig at købe nogle møg dyre højtalere uden en forstærker.. men et fornuftigt sæt fronthøjtalere og et sæt 6*9 kan sagtens lyde fornuftigt..

stort set alle højtalere er bedre end standard. de mærker jeg nævner er kun fordi at jeg selv har gode erfaringer med dem

• #6   14. jul 2008 Hey mester. har præsic samme bil som dig... har dog fået smit bass og forstærker osv i min... men men, første dag det skulle smides i, nåede vi kun at smide en HU og Fronthøjtalerne i... mine højtalere i fronten er dem her http://carsound.dk/produkt.asp?id=4622&pk=1&produkt=Rainbow%20KX87 og der sidder stik i, så du kan sådan set bare tage de gamle ud, og så bare "clipse" de nye sammen... så med en HU og kun fronthøjtalere, kan du selv smide det i på en halv times tid hvis du er nybegynder... uanset hvad, spiller det langt bedre end de paphøjtalere der sidder i nu...

• #7   14. jul 2008 uden forstærker kan det ikke betale sig at ofre mere end en tusse på et kompo sæt men lyden vil da helt sikkert blive forbedret af det smiley

• #8   15. jul 2008 Tak for svarene, har lige givet mig lidt mere at tænke over. Og selvfølgelig kan jeg ik få et godt anlæg uden forstærker etc. men grunden til jeg ik vil bruge så mange penge er hvis jeg skifter bil. Så er det lidt sjovere når man har den bil man gerne vil have at bruge noget mere på et godt anlæg, hvis i forstår. Men ihvertfald foreløbig tak.

Jonas L - Fin punto du har der ;D

• #9   15. jul 2008 Tak for svarene, har lige givet mig lidt mere at tænke over. Og selvfølgelig kan jeg ik få et godt anlæg uden forstærker etc. men grunden til jeg ik vil bruge så mange penge er hvis jeg skifter bil. Så er det lidt sjovere når man har den bil man gerne vil have at bruge noget mere på et godt anlæg, hvis i forstår. Men ihvertfald foreløbig tak.

Jonas L - Fin punto du har der ;D

• #10   15. jul 2008 du kan jo bare afmontere tingene og tage med over i den nye bil smiley

• #11   15. jul 2008 Jaa det ved jeg os godt... smiley

Kommentér på:
Lidt hjælp til en nybegynder

Annonce